فلینی: یونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته

312819_heroa-1.jpg


ستاره بلژیکی در روز پایانی بازار تابستانی با قراردادی 32.5 میلیون یورویی به یونایتد پیوست
سایت گل- مروانه فلینی، ستاره بلژیکی دنیای فوتبال در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 32.5 میلیون یورویی از اورتون به منچستریونایتد منتقل شد. این درحالی بود که در طول یک ماه اخیر سران یونایتد درخواست های متعددی را برای جذب او به دفتر باشگاه اورتون ارسال کرده بودند که با پاسخ منفی سران این باشگاه مواجه شده بود.
حالا فلینی بازیکن یونایتد است و در صحبت هایی اعلام کرده که انتقالش به این تیم به او کمک کرده تا رویای کودکی اش که پیوستن به بزرگترین باشگاه دنیا بود را محقق شده ببیند.
این ستاره جوان در ادامه صحبت هایش در گفت و گو با وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« من خیلی خیلی خوشحالم. لحظات بزرگی را پشت سرمی گذارم. من برای مدتی طولانی منتظر این لحظات بودم و برای رسیدن به این خواسته به شدت تلاش کردم و واقعا خوشحالم که به این باشگاه بزرگ منتقل شده ام و امیدوارم که همه چیز دراین باشگاه خوب پیش برود.»
این ستاره بلژیکی ادامه داد:« یونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست و قطعا دوست داشتم تا به این تیم بیایم. من هرکاری کردم تا به یونایتد منتقل شوم. روز دوشنبه روز طولانی و سختی بود و تا پایان روز صبر کردم تا انتقالم قطعی شود. من شرایط را می دانم ولی روز دوشنبه برایم خیلی طولانی گذشت.وقتی کوچک بودم، بازی کردن در منچستریونایتد رویایم بود. الان اینجا هستم و تلاش می کنم تا بهترین بازیهای ممکن را برای تیمم انجام دهم. می خواهم به جامهای قهرمانی برسم. این مهمترین چیز است.»
فلینی در حال حاضر در اردوی تیم ملی بلژیک به سرمی برد و در سال 2008 از استاندارد لیژ بلژیک به اورتون منتقل شده بود.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا