لاوروف: اظهارات ضدروسی رامنی تنها با هدف جلب نظر رای دهندگان آمریکایی است

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
"سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که روابط با روسیه برای هر دولتی ( چه دموکرات و چه جمهوری خواه) که در آمریکا به قدرت برسد، دارای اهمیت زیادی خواهد داشت.


لاوروف روز دوشنبه در مصاحبه ای اختصاصی با این روزنامه گفت: برای ما ایالات متحده آمریکا یک دشمن خارجی محسوب نمی شود. ما به طور کلی دارای سیاست خارجی نیستیم که در آن سایر کشورها را دشمن خود تلقی کنیم و قصد هم نداریم که برای خود دشمنی بوجود آوریم.


وی یادآور شد: کشورهایی هستند که برای رسیدن به اهداف سیاسی خاص برای خود دشمنانی را ترسیم می کنند. فکر می کنم که برخی سیاستمداران در آمریکا دقیقا با استفاده از این سیاست تلاش می کنند تا مواضع سیاست داخلی خود را تقویت کنند و اظهارات خصمانه ای را برای جلب نظر رای دهندگان آمریکایی بکار می برند و بدون تردید این سخنان پرطمطراق روی قشری از جامعه آمریکا تاثیر خواهد داشت.


وزیر خارجه روسیه یادآور شد: در خصوص نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باید بگویم که ما با هر رهبری که مردم آمریکا برای هدایت کشورشان انتخاب کنند، کار خواهیم کرد.


وی افزود: البته پیش از این نیز نمونه های تاریخی زیادی وجود دارد که در جریان مبارزات انتخاباتی نامزدها از اظهارات تندی علیه روسیه استفاده کرده اند. ولی کسی که در انتخابات به پیروزی برسد، تازه بعد از آغاز به کار دست به اقدامات مشخص در اجرای سیاست واقعی خود خواهد زد و تازه در آن زمان می توان اهداف و سیاست واقعی دولت های به قدرت رسیده را ارزیابی کرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا