معرفی سواحل شیله استانبول

B

bahar724

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
518d771ab6086c6ff4bcd814fb51db6c.jpg

شیله در کنار سواحل دریای سیاه در شمال استانبول واقع شده است. سواحل شیله در فاصله ۷۰ کیلومتری از منطقه اسکودار قرار دارد. به جهت نزدیک بودن این منطقه به استانبول تعداد زیادی از مردم آنجا را برای زندگی انتخاب می کنند و برای کار به استانبول می‌روند.
در این منطقه یک دهکده ماهیگیری که قدمت آن به ۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد ویک فانوس مربوط به دوره عثمانی قرار دارد. بسیاری از ساکنین استانبول شیله را برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت انتخاب می‌کنند.
فاصله زمانی این شهر کوچک زیبا از استانبول در حدود یک ساعت و چهل دقیقه می‌باشد. در تعطیلات آخر هفته و در طول دوره گرم تابستان شیله مملو از جمعیتی خواهد شد که به‌همراه خانواده خود برای پیک نیک به آن‌جا رفته‌اند.
در این مکان تعداد بالایی رستوران و کافه های زیبا با چشم اندازی فوق‌العاده به دریای سیاه وغذاهای خوشمزه وجود دارند. کتان شیله از مصنوعات این منطقه است که بسیار معرف است و در بسیاری از مغاز‌ه‌های شهر بفروش می‌رسد.
فانوس دریایی واقع در شیله در سال ۱۸۵۹ توسط سلطان عبدالمجید که در سال‌های ۱۸۳۹ – ۱۸۵۹ سلطنت می‌کرد ساخته شد. سنگ‌های این فانوس دریایی توسط معماران ترکیه ساخته و طراحی شده‌اند و بخش‌‌های فلزی و سیستم لنز‌های کریستالی توسط کارخانه‌ای در پاریس طراحی شده‌اند. این فانوس نقش بسیار مهمی را در مسیریابی کشتی‌ها در دریای سیاه ایفا می‌کند.
بازدید از شیله در هر زمان از سال هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. متناسب با تغییرات آب و هوایی شاهد تغییر رنگ دریا خواهید بود.

7b799ff6709badbe35779ee49b50bb4d.jpg

منبع:تور دبی تخت کوروش ایرانیان
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا