مولر: سران رئال نباید اوزیل را می فروختند

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
313065_heroa-1.jpg



کهکشانی ها با فروش اوزیل نیمی از پول خریداری گرث بیل را بازگرداندند و باخریداری بیل و ایسکو در بازار تابستانی فضا برای ستاره آلمانی تنگ تر شده بود
توماس مولر هم یکی دیگر از افرادی است که از فروش و جدایی مسعوت اوزیل از رختکن رئال مادرید و انتقال او به آرسنال به شدت متعجب شده است.
در روز پایانی بازار نقل وانتقالات تابستانی سران رئال با قراردادی 50 میلیون یورویی ستاره 24 ساله و بازی سازشان را که در سال 2010 با قیمت 15 میلیون یورو او را از وردربرمن به خدمت گرفته بودند، به آرسنال واگذار کردند.
بعد از جدایی اوزیل خیلی ها، حتی تعدادی از بازیکنان رئال مادرید ابهامشان را در باره این انتقال ابراز کرده و از تغییرات در تیمشان ابراز تعجب کردند. حالا توماس مولر هم یکی دیگر از اعضای خانواده دنیای فوتبال است که اعلام کرده که تصمیم سران رئال برای فروش اوزیل را درک نمی کند.
مولر در صحبت هایی به بیلد گفت:« من می دانستم که مسعوت در مادرید احساس راحتی می کند. ولی در دنیای فوتبال همه چیز می تواند خیلی سریع تغییرکند.سران رئال در تابستان امسال انقلاب کردند. یک سرمربی جدید (آنچلوتی)، و ستاره های جدید (ایسکو و گرث بیل). اگر من جای آنها بودم اوزیل را نمی فروختم ولی در هر صورت به نظر می رسد که او بی صبرانه در انتظار آغاز دوران جدیدی در کارنامه فوتبالی اش در باشگاه آرسنال است.»
دراین میان مولر به این نکته اشاره کرد که قصد جدایی از بایرن مونیخ را ندارد و از بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا به اندازه حضور در تیم یواخیم لو لذت می برد.این بازیکن 23 ساله ادامه داد:« گواردیولا در کارش جذابیت و سرگرمی زیادی دارد. هدف او این است که به صورت مثبتی برروی نتایج یک مسابقه فوتبال تاثیربگذارد. او صحبت های فوق اعلاده ای انجام می دهد و به اندازه یوگی لو احساساتی است.»

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا