نجار: تا آخر وقت نتایج نهایی را اعلام میکنیم

  • شروع کننده موضوع MagicalBOY
  • تاریخ شروع
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

نجار: تا آخر وقت نتایج نهایی را اعلام میکنیم


وزیر کشور از اعلام نتایج قطعی انتخابات ریاستجمهوری تا پایان وقت امروز خبر داد.

به گزارش تسنیم، مستقر در وزارت کشور، مصطفی محمدنجار پس از اعلام آمار رسمی نتایج انتخابات تا ساعت 14 بعد از ظهر امروز ضمن تبریک حضور گسترده مردم به رهبر انقلاب و ملت ایران اظهار داشت: همکاران ما شب گذشته بلافاصله پس از پایان رایگیری کار شمارش آرا را آغاز کردند و سعی خواهیم کرد حداکثر تا پایان امروز برابر تبصره 8 الحاقی به ماده 31 اصلاحی قانون انتخابات نتایج کامل آن را اعلام کنیم.

وی با اشاره به جلسه امروز هیات مرکزی انتخابات ریاستجمهوری گفت: نتایج این نشست را به سمع و نظر ملت ایران خواهیم رساند و همانگونه که اعلام کردم سعی خواهیم کرد تا آخر وقت امروز نتایج نهایی را به ملت ایران اعلام کنیم.

وزیر کشور در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات شوراها، گفت: نتایج شوراها بعد از نتایج ریاستجمهوری اعلام خواهد شد و البته وظیفه این کار برعهده ما نیست و بخشداران و فرمانداران نتایج آن را اعلام میکنند.


منبع : فرارو
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا