نقش هنرهاي تجسمي در بيداري اسلامي

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
رادیو گفت و گو در برنامه پنج شنبه این هفته مجله فرهنگی و هنری «پیدا و پنهان» به بهانه برگزاری همایش بین المللی بیداری اسلامی و همچنین جشن عصر بیداری در حوزه هنری وزارت ارشاد نقش هنر های تجسمی را در بیداری اسلامی مورد واکاوی قرار می دهد.به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي رادیو گفت و گو، گودرزی دیباج، رئیس مرکز هنر های تجسمی و ابوتراب رضایی نقاس و مدرس دانشگاه تربیت معلم میهمانان تلفنی این برنامه هستند که در گفت و گو با محسن غلامی کارشناس مجری برنامه ابعاد مختلف جایگاه هنر های تجسمی در بیداری اسلامی را بررسی می کنند.
ارتباط هنر با بیداری اسلامی، عناصر مهم و تاثیر گذار در هنر بیدارگر و جایگاه هنر های تجسمی در بیداری اسلامی از جمله نکاتی است که در این برنامه به آنها اشاره می شود.
«پیدا و پنهان» پنج شنبه ها به سردبیری مجید میرزایی و تهیه کنندکی زهرا میرکیانی و با اجرای منصوره ثامتی ساعت 19:15 روی موج اف ام ردیف 5/103 از رادیو گفت و گو تقدیم هنر دوستان می شود.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854723046
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا