هوانگوین جانگ: ایران می تواند در رشته های زیادی حرف اول را بزند

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
ایرانیان علاقه خیلی زیادی به ورزش دارند و در این سالها ورزش رشد مطلوبی در ایران داشته است. رشته هایی مثل وزنه برداری، کشتی، تکواندو و کاراته ایران همیشه در آسیا حرف اول را می زنند اما با توجه به توانایی، هوش و قدرت بدنی که ایرانیان دارند اگر در رشته های دیگر نیز فعالیت کنند می توانند موفق شوند.


وی افزود: برای رسیدن به این موفقیت باید برنامه ریزی و خودباوری لازم را داشته باشید و برای این موفقیت قطعا باید از دانش و تجربه کشورهای دیگر که در زمینه های ورزش موفق بودند استفاده کنید.


وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که ورزش ایران را در بخش مردان و بانوان چطور ارزیابی می کنید اظهار داشت: همه ورزشکاران ایران در بخش بانوان و مردان شرایط مطلوبی دارند. امیدوارم که ایرانیان در بخش بانوان در رشته هایی مانند ووینام که از لحاظ پوششی هم هیچگونه مشکلی ندارد شرکت کنند چرا که توانایی موفقیت در این رشته را دارند.


هوانگوین چانگ در مورد زمان برگزاری سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی خاطرنشان کرد: برای اولین بار نیست که به ایران آمدم. دفعه قبل که مسابقات در جزیره کیش برگزار شد گرمای شدید باعث شد که ما اذیت شویم. سومین دوره این مسابقات در زمان بهتری امسال برگزار شد و به همین دلیل تیم های بیشتری در این مسابقات شرکت کردند.


رئیس فدراسیون جهانی ووینام در مورد جلسه هیئت رئیسه آسیا که در آن محمد نوحی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس آسیا انتخاب شد اظهار داشت: برای اینکه فرد دیگری را بعد از پرفسور تاینگ در آسیا پیدا کنیم کار بسیار سختی پیش رو داشتیم و در حال حاضر هم خوشحالیم که با حضور محمد نوحی در این پست تعداد اعضای این فدراسیون دو برابر شده است.


وی در پایان گفت: از تمام اعضای ووینام آسیا می خواهم که نامه هایی که مورد تایید کمیته ملی المپیک کشورشان است را به شورای المپیک آسیا ارسال کنند تا با این کار رشته ووینام نیز در آینده ای نزدیک بتواند دربازی های آسیایی شرکت کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا