يازدهمين جشنواره سينماي جوان در بوشهر

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – فصل 3 از تاریخ اول تا سوم آذر ماه به مدت سه روز در استان بوشهر برگزار می شود.به گزارش فارس، یازدهمین جشنواره منطقه  ای سینمای جوان – فصل 3 (پاییز) از تاریخ اول تا سوم آذر  ماه امسال به مدت سه روز در شهرستان بوشهر با شرکت استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر برگزار می شود.
در اهداف این جشنواره آمده است: انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی، با هدف بسط و تعمیم ارزش های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یک ساله در مناطق فوق الذکر اقدام به برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان می  کند.
روابط عمومی انجمن در ادامه به معرفی بخش های جشنواره پرداخت و افزود: جشنواره در 4 بخش مسابقه، فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و پوستر فیلم برگزار می شود.
جوایز جشنواره به شرح زیر است: هیئت داوری متشکل از دوازده هنرمند و کارشناسان در چهار مجموعه فوق آثار را داوری و تندیس جشنواره و مبلغ180 میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از تولید را به برگزیدگان اهدا خواهند کرد.
ثبت نام در بخش فیلم جشنواره تنها به صورت آنلاین و در سایت www.cinemajavanan.ir انجام می گیرد و شرکت کنندگان ملزم هستند کد دریافتی از سایت در هنگام ثبت نام را روی آثار خود یادداشت کنند. (آثار فاقد کد قادر به شرکت در جشنواره نیستند).
ثبت نام اینترنتی در بخش فیلمنامه به شکل آزمایشی روی سایت انجمن قرار گرفته است، بنابراین متقاضیان می توانند از دو روش اینترنتی و یا دستی استفاده نمایند اما در خصوص شرکت در بخش پوستر فیلم و عکس متقاضیان باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آثار خود به همراه فرم اقدام نمایند.
آخرین مهلت ثبت نام 10 مهرماه 1390 است.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854462626
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا