پارتیشن شیشه ای

A

almasjam66

کاربر تالار
کاربر تالار
درباره پارتیشن شیشه ای بیشتر بدانید
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر صنعت شیشه و ساختمان سازی سازه های شیشه ای روز به روز جایگاه خود را در این حوزه گسترده تر می کنند و به اجزای ثابت متریال ساخت و ساز تبدیل می شوند. پارتیشن های شیشه ای به عنوان یکی از دیوارهای امروزی و مدرن در صنعت روز ساختمانی طرفداران زیادی پیدا کرده است به گونه ای که چه در فضای اداری و چه مسکونی اجرا شده است استفاده کردن از پارتیشن شیشه ای به دلیل مزیت های زیاد دارای کاربرد فروان است و بهترین روش برای ایجاد فضا های تفکیک شده بدون تخریب بنا و تغییر کلی محیط با جلوه ای زیبا و به روز استفاده از انواع پارتیشنهای شیشه ای محسوب می شود .
شیشه ای استفاده شده در تولید پارتیشن ها دارای طرح ها و رنگ و انواع مختلفی است که کار را درانتخاب آسان آن متناسب با محیط مورد نظر و تطبیق با فضا را فراهم کرده است. استفاده از شیشه پارتیشن در بسیاری از فضاهای امروزی رایج می باشد به گونه ای که به راحتی جای بسیاری از دیوارهای گچی و آجری با ایجاد نمای درونی زیبا گرفته است که هم در محیط های اداری، سالن های زیبایی، رستوران ها، مجموعه های درمانی، هتل ها و هم فضاهای خانگی قابل اجرا است. استفاده از شیشه پارتیشن اداری باعث ایجاد فضای موقت، حریم خصوصی، فراهم کردن آرامش روانی برای کارمندان، کاهش انتقال صدا، بزرگتر نشان دادن فضای اداره ، افزایش نور طبیعی محیط در نتیجه کاهش هزینه های انرژی و نور مصنوعی در فضای ساختمان می شود . انواع مختلف پارتشین شیشه ای در بازار شامل پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای فریم دار و پارتیشن شیشه ای ثابت و پارتیشن شیشه ای متحرک موجود است.
جنس شیشه پارتیشن از شیشه سکوریت است که همین امر باعث استحکام در برابر ضربه و عایق بودن آن در برابر حررات و صدا می گردد . ضخامت معمول این شیشه ها اکثرا 10 میل است که امکان افزایش و یا کاهش ضخامت شیشه ها امکان پذیر است. هرچه ضخامت شیشه بیشتر، قیمت نهایی تولید شیشه بیشتر و هرچه ضخامت کمتر، قیمت به نسبت کمتر خواهد بود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا