کدام چهره های مشهور پیش مرگ دارند!!!

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
*میز ناهار چیده شده بود و همه چیز برای میهمانی بزرگ اعضای دو حزب آمریکا آماده بود. سران دموکرات و جمهوریخواه بعد از مدت ها مرافعه می خواستند دور ...


میز ناهار چیده شده بود و همه چیز برای میهمانی بزرگ اعضای دو حزب آمریکا آماده بود. سران دموکرات و جمهوریخواه بعد از مدت ها مرافعه می خواستند دور هم غذا بخورند و کدورت هایی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری بینشان به وجود آمده بود را از یاد ببرند. اما اختلاف ها نه فقط تمام نشد، بلکه بدتر از قبل هم شد.

باراک اوباما در مهمانی به هیچ کدام از غذاها لب نزد. همین شد که از فردای آن روز حرف و شایعه همه جا پر شد. اینکه آقای رئیس جمهور نتوانسته تست کننده غذایش را با خودش ببرد و بدون حضور او نمی توانسته به میز ناهار دست ببرد. این موضوع را برای اولین بار سوزان کالینز سناتور معروف جمهوریخواه ها مطرح کرد. کالینز فردای همان روز با تمسخر از نگاه پرحسرت اوباما به غذاهای سر میز گفت و شروع به انتقاد از او کرد.

روزنامه ها هم حسابی موضوع را پروبال دادند. با اینحال کاخ سفید برای این رفتار اوباما هیچ توضیحی نداد. برای اینکه اوباما واقعا بدون کنترل غذاهایش لب به چیزی نمی زند. البته هنوز معلوم معلوم نیست که چه کسی مسئولیت تست غذاهای آقای رییس جمهور را به عهده گرفته اما خیلی ها این روزها به آشپز اندرو شک دارند؛ کسی که توی همه سفرهای اوباما کنارش است. اوباما حتی در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و سفرهای تبلیغاتی اش هم اندرو را فراموش نمی کرد و با خودش همه جا می برد.


خیلی ها دیده اند که مردی خوشرو و آرام موقع غذا خوردن اوباما از همه چیز می چشد و بعد اجازه غذا خوردن به رئیس جمهور می دهد. مثلا در زمان سفر اوباما به فرانسه اول اندرو بود که از همه غذاهای رستوران معروفی که خانواده اوباما در پاریس رفته بودند خورد و بعد اجازه سرو آن را به گارسون ها داد یا در زمان سفر اوباما به هندوستان در نوامبر سال 2010 به دستور همین مرد تیمی از پزشکان بیمارستانی در دهلی مامور شدند تا از همه خوراکی های او قبل از سرو شدن نمونه بگیرند و از سلامتی آنها مطمئن شوند و بعد برای اوباما و خانواده اش بیاورند.

البته اندرو باز هم به عنوان نفر آخر همه غذاها را می چشید. همین چند وقت پیش هم که اوباما به سرزمین های اشغالی رفته بود، معلوم نیست چی توی غذای اوباما ریخته بودند که کار یکی از ماموران کنترل غذایش به بیمارستان و اورژانس و این حرف ها کشیده شد.

شما همه این کاره اید

پیش از اینکه اوباما روی کار بیاید، روسای جمهور پیشین ایالات متحده هم پیشمرگ داشتند. «رونالد ریگان»، «بیل کلینتون» و «جورج بوش پدر» از آنهایی بودند که هیچ وقت بدون کسی که غذایشان را امتحان کند، سر میز غذا نمی نشستند. البته این مساله قرار نبود برملا شود اما گاهی کار به جایی می کشید که داستان لو می رفت؛ مثلا بیل کلینتون در سال 1993 میلادی یک بار بی هوا به رستوران مشهوری رفت و به ناچار مجبور شد آنجا غذا بخورد.


گویا آقای رئیس جمهور یادش رفته بود که پیشمرگش را با خودش ببرد. برای همین از گارسون رستوران خواست تا غذایش را امتحان کند. ریگان هم هر وقت جایی می رفت، توی دار و دسته عریض و طویلی که به دنبالش راه می افتادند، حتما یک پیشمرگ جا می داد؛ یکی که حاضر شده باشد به ازای گرفتن مبلغ زیادی، قبل از آقای رئیس جمهور دست به غذا ببرد اما این وسط داستان جورج بوش پدر چیز دیگری بود. بوش سالخورده هنوز هم عادت دارد وقتی به سفر می رود علاوه بر تست کننده عزیزش کلی آب معدنی و ادویه توی ساکش بگذارد.


تمیزترین ظرف های دنیا هم به نظر بوش پدر همیشه آلوده بودند. برای همین قبل از غذا خوردن یکی از اطرافیان مورد اعتمادش باید کاسه و بشقاب های آقای رئیس جمهور را با اطمینان می شست. این داستان ها را جوزف پترو که سال ها عضو تیم محافظت از رئیس جمهور بوده، چند وقت پیش برای مردم آمریکا تعریف کرد. پیتر توی کتاب معروفش به نام «ایستادن در کنار تاریخ» گفته که در همه مراحل تهیه غذا برای بوش پدر با چند نفری از اعضای تیم امنیتی اش حاضر می شدند و اجازه نمی دادند هیچ خوراکی بدون کنترل آنها از آشپزخانه کاخ بیرون برود.

در سفرهای رئیس جمهور هم تیم امنیتی از قبل منوی غذا را بررسی می کردند و از اول تا آخر ماجرای بالای سرآشپزها حاضر می شدند. حتی خرید مواد غذایی را هم تیم امنیتی انجام می دادند. توی سفرهای خارجی هم جورج بوش پدر همین برنامه را داشت؛ با این تفاوت که این بار باید همه خوراکی های لازم را با خودش بار می کرد و می برد.


به یک پیش مرگ نیازمندیم

بین آدم معروف های دنیا فقط دو نفر هستند که رک و پوست کنده اعلام کرده اند پیشمرگ دارند. اولی پاپ واتیکان که داشتن پیشمرگ برایش مثل پوشیدن لباس مخصوص معلوم و مشخص است. توی قانون واتیکان آمده که پاپ باید حتما یک کنترل کننده غذا داشته باشد تا مبادا از روی قصد و غرض مسوم شود. البته این روزها واتیکان برای پیدا کردن چنین فردی حسابی به مشکل خورده. پاپ بندیکت شانزدهم که استعفا داد، انگار قحطی پیشمرگ هم آمد.


این روزها دیگر هیچ کسی حاضر نیست مامور کنترل غذای پاپ جدید شود. ظاهرا بر گولیوی آرژانتینی آنقدر بدخواه دارد که خیلی ها فکر می کنند دیر یا زود بدخواهانش با سم مهلکی کارش را می سازند. برای همین تا امروز کسی برای قبول کردن این پست داوطلب نشده و واتیکان در به در دنبال کسی می گردد که به ازای گرفتن یک پول حسابی کار پیشمرگی پاپ را به عهده بگیرد و اما دومین سیاستمداری که فوبیای مسمومیت دارد، کسی نیز جز پوتین!


اینطور که سرآشپز سابق کرملین به یکی از روزنامه های آمریکایی گفته، ولادیمیر پوتین یک تیم کامل پزشکی دارد که هر روز کارشان نمونه برداری از همه غذاهایش است. گیلز براگارد که سال ها برای مقامات بزرگ دنیا آشپزی کرده، مدعی است کنترل کننده های غذا در کاخ کرملین برای خودشان شرح وظایف خاصی دارند و جزو آدم هایی با رده شغلی بالا به حساب می آیند. پوتین تنها سیاستمداری است که کنترل کننده های غذایش را به صورت علنی به همه جا می برد و از معرفی آنها ابایی ندارد!


منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا