کلاهبرداری صفحات اینترنتی کشور نصف شد

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
معاون مبارزه با جرایم سایبر گفت: کلاهبرداری از طریق راه اندازی صفحات مشابه(فیشینگ) 50 درصد کاهش یافته است.
سرهنگ تورج کاظمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه در چند سال اخیر و همزمان با افزایش استفاده از بانکداری الکترونیکی در کشور سارقان اینترنتی به فکر کلاهبرداری اینترنتی افتاده و با استفاده از روش فیشینگ اقدام به کلاهبرداری از افراد در فضای مجازی می کنند.
وی ادامه داد: در شیوه فشینگ کلاهبردار با ساختن صفحه جعلی که معمولاً آدرس این صفحه جعلی با آدرس سایت اصلی دارای تفاوت جزئی است اقدام به دریافت اطلاعات حساب و رمزهای عبور کاربر می کند، در حالی که در دسکتاپ فیشینگ صفحه جعلی دارای تمام مشخصات و حتی آدرس یکسان با صفحه اصلی است و این شگرد نیازمند اجرای یک بدافزار روی سیستم قربانی است که روش تشخیص دسکتاپ فیشینگ برای کاربران معمولی دشوار است زیرا اقدامات مجرمانه پشت پرده انجام می شود.
معاون مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا تاکید کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی پلیس و برخورد با چهار باند بزرگ فعال در حوزه فیشینگ امروز وقوع این جرم 50 درصد کاهش یافته و مردم نیز می دانند باید از کدام روشها برای تبادل اطلاعات و خرید اینترنتی استفاده کنند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا