گران قیمتترین گوشی جهان را ببینید

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

گران قیمتترین گوشی جهان را ببینید





یک طراح انگلیسی با نام Stuart Hughes که در طراحی گجتهای گران قیمت بسیار شهرت دارد اکنون یک آیفون 5 با ظرفیت 64 گیگابایت که گرانترین گوشی جهان نامیده شده را طراحی کرده است.
به گزارش جی اس ام این آیفون را یک تاجر ناشناس چینی خریداری کرده است، بدنه این گوشی با طلای 26 عیار پوشیده شده و دکمه هوم آن توسط الماس سیاه جایگزین شده است، 600 تکه الماس سفید برای این گوشی به کار رفته است که بیشتر این الماسها در کنارههای گوشی به صورت منظم قرار گرفتهاند و 53 تکه از این الماسها برای تزئین آرم اپل در پشت گوشی به کار رفتهاند.
iphone5blackdiamond10millionpounds0-1.jpg
محافظه صفحه نمایش به جای استفاده از گوریلا گلاس توسط سفیر گلاس جایگزین شده است که بسیار از گوریلا گلس محکم تر است. طراحی و ساخت این گوشی 9 هفته طول کشیده است.
iphone5blackdiamond10millionpounds1-1.jpg

قیمت این گوشی که الماس سیاه نام دارد 15 میلیون دلار تمام شده است، Hughes اعلام کرده که یک الماس سیاه دیگر را میخواهد بسازد.

منبع: pocket-lint

 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا