گزارش روز: منچستریونایتد و بررسی دلایل ناکامی در تابستان

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته

309464_heroa-1.jpg



مقامات این باشگاه قصد دارند در روزهای پیش رو بررسی جامعی انجام دهند تا دریابند در تابستان بر آنها چه گذشت.

سایت گل – مقامات منچستریونایتد، از جمله دیوید مویس و اد وودوارد تحقیقی داخلی انجام خواهند داد تا تابستان فاجعهبار این باشگاه را دقیقتر بررسی کنند.

یونایتد در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات با 27.5 میلیون پوند مروانه فلینی را به خدمت گرفت. این تنها خرید بزرگ آنها در تابستان بود.

اما این که یونایتد نتوانست خریدهای بزرگ دیگری داشته باشد باعث شده مقامات باشگاه تحقیقی غیررسمی انجام دهند تا دریابند که چه مشکلاتی پیش آمده است. یونایتد سه بازیکن اسپانیایی را میخواست؛ تیاگو، سسک فابرگاس و آندر اررا را. آنها حتی در روز آخر انتقالات اوضاع اررا را از اتلتیک بیلبائو پرسیدند.

به نظر میرسد باشگاه از فرصت تعطیلات دیدارهای ملی استفاده خواهد کرد تا انتقالات تابستانی را بررسی کند. یعنی پیش از آن که بازیکنان به تمرینات برگردند و برای میزبانی از کریستال پالاس آماده شوند.

مویس تا اواخر دوشنبهشب در مرکز تمرینی کارینگتون ماند تا مطمئن شود فلینی پیش از ساعت 23، یعنی آخرین فرصت برای ثبت انتقالات، خریداری شود. مویس در ماههای اخیر بازیکنان بسیاری را میخواسته و در نهایت به این بازیکن بلژیکی بسنده کرده است.

تیاگو به بایرن مونیخ رفت تا با مربی سابقش، پپ گواردیولا همراه باشد. یونایتد و بارسا در ماه جولای بر سر او با هم مذاکره کردند. یونایتد این بازیکن را میخواست تا با او جای خالی پل اسکولز بازنشسته، و دارن فلچر را پر کند که انگار مریضیاش بهبود نمییابد.

مویس همچنین علنا گفت که فابرگاس را میخواهد اما این ستاره سابق آرسنال به بارسا تعهد داد و دو پیشنهاد یونایتد برای خرید او رد شد.

قهرمان لیگ برتر در آخرین روز انتقالات برای خرید لیتون بینز از اورتون وارد عمل شد که بیل کنرایت، رییس هیئت مدیره باشگاه مانع این انتقال شد و گفت این مدافع چپ فروشی نیست.

یونایتد به این ترتیب تنها دو بازیکن در تابستان خرید: گییرمو وارلا، مدافع 20ساله اروگوئهای، و البته فلینی.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا