ستاره های موسیقی قرمزند یا آبی؟

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
دربی بزرگ پایتخت امروز قرار است در استادیوم آزادی برگزار شود تا بار دیگر همه چیز تحت تاثیر این اتفاق بزرگ در کشور قرار بگیرد. در این بین چهره های موسیقی هم نسبت به این اتفاق واکنش ها و اظهار نظرات جالبی را از خود بروز داده اند و کری خوانی های جالبی داشته اند. سراغ برخی از چهره های موسیقی رفته ایم تا نظراتشان را در این باره بگیریم. حاصلش کری خوانی های جالب توجهی شده که در ادامه می خوانید،
  • فرزاد فرزین:   وقتی علی کریمی در بازی نیست، اصلا نمی شود نام این بازی را دربی گذاشت
البته من اعتقاد دارم که وقتی علی کریمی در بازی نیست، اصلا نمی شود نام این بازی را دربی گذاشت. مزه بازی می رود اگر کریمی نباشد ولی در کل تجربه نشان داده که هر وقت پرسپولیس قبل از بازی ضعیف تر از حریف اش به نظر آمده، همیشه برنده بوده. حس من می گوید که بازی ۲ – ۱ به نفع پرسپولیس تمام می شود. البته اگر پرسپولیس کریمی را داشت من بدون هیچ شکی می گفتم که برنده پرسپولیس است. البته استقلالی ها خیلی فکر نکنند که تیمشان الان بارسلوناست. از این خبر ها هم نیست. من می دانم که استقلال بازنده بازی است و بعد از بازی به همه استقلالی ها می خندم!


  • رضا یزدانی: استقلال می برد
شک نکن استقلال بازی جمعه را می برد. هیچ کدام از این کری ها و رجزهایی هم که پرسپولیسی ها می خوانند، تاثیری ندارد و آخرش مطمئن باش استقلال با اختلاف یک گل برنده دربی خواهد بود. گل استقلال را یا فرهاد مجیدی می زند یا ایمان موسوی. این ایمان موسوی بازیکن چغر و خوبی است و خوب هم گل می زند. شک نکنید که مثل همیشه حق استقلال است که ببرد. زنده باد آبی همیشه قهرمان.


  • شهاب رمضان: باز هم مساوی می شود
من همیشه پرسپولیسی بوده و هستم و این بار هم با   همان انرژی برای دیدن برد تیم محبوبم بازی را تماشا می کنم. ولی به نظرم این بازی باز هم مساوی می شود. ۱ – ۱ نتیجه ای است که من پیش بینی می کنم و به نظرم برای استقلال فرهاد مجیدی گلزنی می کند و برای پرسپولیس هم کریم انصاری فرد. نبود علی کریمی خیلی ضربه مهلکی است که به قرمز ها وارد کرده و او از چهره های مهم بازی بود که به به دربی نرسید. ولی من حس ام این است که کریمی به بازی جمعه می رسد و بازی می کند! من به شخص امیر قلعه نوعیی احترام زیادی قائل هستم و به نظرم مربی خوبی هستند. ولی قطعا استقلال برنده این بازی نخواهد بود. همیشه دربی که می شود من یاد استانکو می افتم که به نظر من موفق ترین مربی تاریخ دربی برای پرسپولیسی ها بوده است.


  • احسان حق شناس: دم یحیی گرم!
در اینکه پرسپولیس برنده بازی خواهد شد شکی ندارم و می دانم یحیی کارش را بلد است. دمش گرم! مربی خوبی است. تنها غم ما نبود علی کریمی است که امیدوارم به این بازی برسد. در هر حال استقلال بعید است بتواند در این بازی برنده از زمین بیرونن بیاید. چون انگیزه پرسپولیسی ها خیلی بیشتر است. گلزن های این بازی هم بدون شک از پرسپولیس خواهند بود. اما چیزی که هست و در این بازی می تواند تعیین کننده باشد، اگیزه بالای پرسپولیس است. استقلالی ها در باد غرور اند و همین باعث باختشان خواهد شد. شک نکنید!
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا