ویدئوی مقایسه دوربین گلکسی اس 3 و لومیا 920 در نور کم

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
لومیا 920 یکی از بهترین دوربین ها را در بین تمام اسمارت فون های بازار دارد و نوکیا نیز از این بابت بسیار خوشحال است.
به گزارش جی اس ام اکنون نوکیا برای اینکه کیفیت دوربین گوشی خود را در نور کم به رخ بکشد یک تبلیغ کوتاه درست کرده که در این تبلیغ کیفیت فیلم برداری و کیفیت عکاسی در نور کم دوربین این گوشی را با دوربین گلکسی اس 3 مقایسه کرده است.
SamsungGalaxyS3vsNokiaLumia920-1.jpg

در این ویدئو همان طور که در فیلم می توانید مشاهده کنید دوربین لومیا 920 بسیار بهتر از دوربین گلکسی اس 3 عمل کرده است، البته شاید برای پخش این تبلیغ کمی دیر باشد زیرا دیگر گلکسی اس 3 پرچم دار سامسونگ و اندروید نیست و قهرمان های جدیدی مانند HTC One و Galaxy S IV و Xperia Z وارد دنیای رقابت شده اند. به همین دلیل پس از این بهتر است نوکیا به فکر مقایسه گوشی خود با این پرچم داران جدید باشد، شاید دوربین لومیا 920 حتی بتواند دوربین این گوشی های جدید را نیز شکست دهد. شما در این مورد چه فکر می کنید، آیا دوربین لومیا 920 از دوربین One، Xperia Z و SIV بهتر عمل خواهد کرد؟ویدئو را از لینک زیر دانلود کنید.

منبع: Nokia

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا