دانلود ترتیل کامل قرآن کریم، با ترجمه گویای فارسی

ARIANA

ARIANA

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
دانلود ترتیل کامل قرآن کریم، با ترجمه گویای فارسی(ترتیل با صدای استاد شهریار پرهیزگار)
TatrilBaTarjomeGooya-1.jpg
چند سالی است که صدا و سیمای کشور، قبل از پخش اذان اقدام به پخش آیاتی از قرآن کریم باترجمه گویای فارسی مینماید. این ترجمه گویای فارسی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. چرا که بعد از پخش هر آیه، ترجمه آن نیز به صورت روان پخش میشود و باعث میشود تا شنونده با معانی آیات قرآن نیز آشنا شود.

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، ترتیل کامل قرآن کریم به همراه ترجمه گویای فارسی را برای شما تهیه کرده ایم. ترتیل قرآن با صدای دلنشین استاد شهریار پرهیزگار است. و بعد از قرائت هر آیه، ترجمه فارسی آن پخش میشود. این ترجمه، بر اساس ترجمه استاد فولادوند بوده و مطابق با همان ترجمه گویا است که از طریق تلویزیون پخش میشود.

این مجموعه ارزشمند ترتیل قرآن، به تفکیک سوره بوده و شامل 114 فایل صوتی است.



مجموعه ارزشمند ترتیل کامل قرآن کریم، با ترجمه گویای فارسی را دانلود کنید:

icon_disk-1.gif
دانلود ترتیل و ترجمه سوره های 1 تا 18 قرآن کریم - با حجم 527 مگابایت

icon_disk-1.gif
دانلود ترتیل و ترجمه سوره های 19 تا 114 قرآن کریم - با حجم 502 مگابایت



چنانچه میخواهید قبل از دانلود این دو قسمت، نمونه ترتیل و ترجمه را گوش کنید، این فایل را دانلود کنید:
icon_disk-1.gif
دانلود ترتیل و ترجمه سوره ناس - با حجم 366 کیلوبایت
 
ARIANA

ARIANA

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود ترتیل کامل قرآن کریم، با ترجمه گویای فارسی

ثواب گوش دادن به قرآن‏۱۱۹۸.پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله:سوگند به آن كه جانم در دست اوست، شنيدن يك آيه از كتاب خدا ، اجرش بيشتر از صدقه دادن به اندازه صُبَير۱ است.۱۱۹۹.پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله:قارى قرآن و شنونده، پاداش يكسان دارند.۱۲۰۰.پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله:هر كس به يك آيه از كتاب خداوند متعال گوش دهد ، برايش ثوابى دو چندان نوشته مى‏شود.۱۲۰۱.پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله:خداوند ، از شنونده قرآن ، بلاى دنيا را دور مى‏كند و از قارى قرآن ، بلاى آخرت را.۱۲۰۲.پيامبر خدا صلى اللَّه عليه و آله:هر كس قرآن را بشنود ، خداوند به ازاى هر حرفى ، يك حسنه براى او مى‏نويسد و در زمره كسانى كه قرآن مى‏خوانند و [از درجات و پلّه‏هاى بهشت ]بالا مى‏روند، محشور مى‏گردد.۱۲۰۳.امام على عليه السلام:هر كس به يك آيه از قرآن گوش دهد ، برايش بهتر از آن است كه به اندازه ثَبير۲ به او طلا داده شود.۱۲۰۴.امام زين العابدين و امام صادق عليهما السلام:هر كس يك حرف از كتاب خداوند عزّ وجلّ را بدون آن كه بخواند ، گوش كند ، خداوند براى او يك نيكى مى‏نويسد و يك بدى را از او مى‏زدايد و او را يك درجه بالا مى‏برد.
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا