آموزش شیعه کشی به کودکان

ARIANA

ARIANA

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
(بسم الله الرحمن الرحیم)


اخیرا کلیپی در اینترنت منتشر شده است که در آن تروریست های القاعده را در حال شعار دادن در حمایت از بن لادن نشان می دهد که به همراه کودکی که با خواندن سرودی، نسبت به کشتار شیعیان و علویان با سلاح سرد تهدید می کند، به ولوله و شادی می پردازند.
به گزارش مشرق به نقل از شفقنا، این موضوع در منطقه «بنش» در شهر ادلب سوریه رخ داده است و علی رغم اینکه این موضوع هر هفته از سوی تروریست های القاعده تکرار می شود، اما این کلیپ، انحطاط اخلاقی و سیاسی انقلاب وهابیت در سوریه را به تصویر می کشد. در اینجا سخن از رفتارهای فردی نیست بلکه رفتارهای دسته جمعی است که بر وجود گروههای تروریستی در سوریه پرده برمی دارد.

در این کلیپ کودکی دیده می شود که با اشاره به چاقوی خود، سرودی را می خواند که در آن نسبت به کشتار شیعه و مسیحیان با سلاح سرد و چاقو در دوروستای همجوار «کفریه»، و «الفوعه» تهدید می کند و صدها نفر از ترورریست های وهابی به همراه این کودک، و با بالابردن پرچم القاعده به شادی و پایکوبی می پردازند.
bbee172ab6597db16a556567bb06e3d3.jpg

اما فرد ایده آل برای این کودک که بدون شک معنای آنچه می خواند را نمی داند، شیخ آنها «ابومحمد الجولانی» و «جبه النصره»، «کفر پیروز است و رهبر ما بن لادن می باشد و انفجار برج های نیویورک با هواپیماهای مدنی، مایه افتخار و عری می است.

براساس گزارش پایگاه سوری «الحقیقه»، گروههای وهابی اینگونه مدارس را بسته و آنها را به اردوگاه، بازداشت گاهها و دادگاههای شرعی تبدیل کرده اند تا در آن به کودکان چنین سرودهای اهریمنی را یاد دهند.

بخشی از سرودی که توسط این کودک در بین جمعی از تروریست های وهابی خوانده می شود، در زیر اورده می شود:

خداوند، مقصد ما است و هدفی جز خداوند نداریم.

شیخ ماابو محمد الجولانی است که پرچم ما را رونمایی کرده است

امیر ما «ملا» است که از دین خود رویگردان نشده است.

رهبر ما بن لادن ترسانننده آمریکا است.

آمریکا را با یک هواپیمای مدنی نابود کردیم.

برج تجارت به خاک بدل شد.

تروریست بودن ما یک دعوت الهی است.

شیعیان و مسیحیان را در «کفریه» و «الفوعه» می کشیم.

سلام من به «النصره» که بر کفر پیروز می شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا