چگونه لباس عروس مناسب را انتخاب کنیم؟

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
3cd5b24221dbf29421100a1f2ff526b0.jpg


_ اول از همه بودجه خود را برای خرید لباس عروس تعیین كنیدقبل از تعیین بودجه، هرگز سراغ لباس‌های گران قیمت نروید چون بعدا یا مجبور می‌شوید پول خیلی زیادتری خرج كنید یا از خرید خود راضی نخواهید بود.

_ مجلات مختلف عروس، مزون‌های لباس عروس، سایت‌های مخصوص عروسی و... همه را نگاه كنید تا یك ایده خوب در رابطه با لباس‌تان پیدا كنید
در قدم اول شما باید بدانید چگونه لباسی می‌خواهید: یك لباس كلاسیك یا مدرن آستین‌دار یا...

_ در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان نرود زمان و فصل عروسی شما نیز در مدل لباس شما موثر است.

_ اندام خود را در نظر بگیرید
مهم نیست كه شما لاغر هستید یا چاق! قد كوتاه هستید یا قد بلند!‌ به هر حال مدل مناسب شما یافت خواهد شد كه شما را زیبا و جذاب كند. مهم این است كه قبل از اقدام به خرید به این موضوع فكر كنید كه معمولا چه مدل لباس هایی با اندام شما تناسب دارند؟ هنگام خرید، این موارد را با فروشنده در میان بگذارید.

_ رنگ پوست خود را در نظر بگیریدطرح های كلاسیك در رنگ های سفید، كرم،‌ نباتی و ... وجود دارند. اخیرا رنگهایی مثل قرمز و آبی نیز وارد بازار می شوند. پس اصرار به انتخاب رنگ سفید خالص نداشته باشید. مخصوصا اگر رنگ پوست شما هم سفید است. از فروشنده بخواهید به شما در انتخاب رنگ مناسب كمك كند. لباسی انتخاب كنید كه شما را سرخ و گرم نشان دهدنه مانند یك روح!

_ قبل از اینكه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتما به همراه یك دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس‌های خیاط را ببینید
حتما چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید.


_ هنگام انتخاب لباس مدل‌های مختلف را حتما پرو كنید؛ ممكن است مدلی را كه فكر می‌كنید به شما نمی‌آید، وقتی می‌پوشید فوق‌العاده زیبا باشد.


_ در تصمیم‌گیری به هیچ وجه عجله نكنیداگر از لباسی خوش‌تان آمد، برای خرید آن عجله نكنید. بهتر است یك یا 2 روز درباره آن فكر كنید و بعد لباس را بخرید.


_ اگر لباس ایده‌آل خود را پیدا كردید و خریدید به هیچ وجه دیگر لباس‌ها را پرو نكنید. بعد از خرید لباس می‌توانید به سراغ خرید كفش و... بروید.


چنانچه این نكات را در نظر بگیرید ، قطعا بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب خواهید كرد. توجه به این نكات فارغ از اینكه قصد دارید لباس عروسی خود را به خیاط سفارش دهید و یا اینكه حاضر و آماده بخرید ، كمك زیادی به شما خواهد كرد.

منبع:سیمرغ
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا