دانلود نرم افزار طراحی سایت

S

sarajo

کاربر تالار
کاربر تالار
نرم افزارهای پر کاربرد فراوانی وجود دارند که به شما امکان تمرکز بر کد زنی HTML وCSS را می دهند. در این بخش 10 مورد از بهترین نرم افزارهای رایگانطراحی وب سایت را به شما معرفی می نمایم که به راحتی می توانید آنها را دانلود نموده و در طراحی سایت خود استفاده نمایید.

1. CoffeeCup Free HTML Editor

CoffeeCup Free HTML Editor نسخه رایگان نرم افزار تجاری آن می باشد که در آن قابلیت های مختلفی از جمله طراحی منو css و بارگذاری ftp و برخی موارد دیگر حذف گردیده. در آن امکانات بسیار قوی جهت ساخت و ویرایش صفحات وب سایت وجود دارد. پس از پایان انجام طراحی سایت خود می توانید سایت را در سرور رایگان نرم افزار بارگذاری نمایید.


webdesign1-1.jpg

2. Notepad++

Notepad++ نرم افزار بسیار قدرتمند ویرایشگر سورس نرم افزار می باشد که از زبان های برنامه نویسی بسیاری پشتیبانی می نماید. این نرم افزار دارای قابلیت تفکیک کننده کدها می باشد که خوانایی کد را برای برنامه نویس بالا می برد. این نرم افزار محبوب ترین ویرایشگر سورس در بین برنامه نویسان وب می باشد. این برنامه همچنین دارای قابلیت شاخه بندی کدها می باشد که به برنامه نویس و طراح کنترل بیشتر بر روی کدهای برنامه را می دهد.


sitedesign1-1.jpg

3. PageBreeze

PageBreeze در صورتی که قصد ساخت یک سایت ساده و سریع را داشته باشید برای شما بهترین انتخاب است. این ویرایشگر کد دارای قالب های آماده ساده بسیاری می باشد که به شما امکان می دهد سایت را سریعا ایجاد نمایید. پیش فرض قالب ها ظاهر مناسبی ندارند اما می توانید از آنها به عنوان پایه طراحی سایت خود استفاده نمایید.


PageBreeze580100-1.jpg

4. Firebug

سایت خود را طراحی نموده اید اما سایت مطابق آنچه می خواهید کار نمی کند پس از Firebug استفاده می نمایید. این نرم افزار یک پلاگین مرورگر فایر فاکس می باشد که به شما امکان رویت و ویرایش کدهای صفحه را می دهد. این نرم افزار بهترین نرم افزار جهت پیدا کردن و رفع عیب خطاهای وب سایت است.


websitedesign-1.jpg

5. Bluefish Editor

Bluefish ویرایشگر برنامه نویسان می باشد که دارای ابزارهای فراوان وبی می باشد. این نرم افزار جهت ویرایش ASP.NET, CSS, HTML, JavaScript, PHP کاملا مناسب است.


sitedesignweb-1.jpg

6. Brackets

Brackets ویرایشگر رایگان HTML, CSS و JavaScript-based می باشد که توسط شرکت آدوبی طراحی شده. این نرم افزار تولبار خاصی ندارد و شما قادر خواهد بود بر کد نویسی صفحه تمرکز نمایید.


webdesignersite-1.jpg

7. KompoZer

KompoZer برای طراحان تازه کار بهترین گرینه می باشد. این نرم افزار به مانند نرم افزارهای ویرایشگر متن کار می کند و کار با آن بسیار ساده است.


downloadsitedesign-1.jpg

8. OpenBEXI

OpenBEXI ویرایشگر بسیار زیبای طراحی سایت می باشد که به شما امکان طراحی صفحات وب سایت به صورت دراگ و دراپ را می دهد.


downloadsitedesignsoftware-1.jpg

9. GIMP

GIMP نرم افزار رایگان مدیریت و ویرایش تصاویر است که دارای قابلیت ها و افکت های بسیاری است.


websitedesign2-1.jpg

10. BlueGriffon

BlueGriffon به شما امکان ویرایش صفحه وب سایت را در محیطی به مانند محیط مرورگر وب سایت می دهد.


webdesign5-1.jpg

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا