اختصاصی بررسی عنوان های Xbox One و Ps4 | جنگی که پایان نمی یابد ؟!

  • شروع کننده موضوع M_A_Qolami
  • تاریخ شروع
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
درود
دوستان سلام ، امروز قرار هست با هم نگاهی بر عنوان های Xbox One و Ps4 خواهیم داشت ، و البته مقایسه آنها نسبت به هم !

do.php


حتما تز انتشار کنسول های نسل بعد خبر دارید و میدانید که مبارزات بین مایکروسافت و سونی هر روز سخت تر و سخت تر میشود !
کنسول های برای این که از حریفان عقب نمانند بازی های انحصاری برای خود میسازند یعنی بازی تنها بر روی این کنسول پلی و اجرا میشود ! امروزه به این نبرد بسیار توجه میشود و حالا دیگر مایکروسافت و سونی دریافته اند که هرچه عنوان های انحصاری بهتر باشد کنسول فروش بهتری خواهد کرد ، در نبرد بازی های انحصاری امروزه سونی از حریف خود پیشی گرفته است ، حالا این نبرد به کنسول های نسل هشتم کشیده شده است !
باید دید در این نسل زور کدام کنسول بر دیگری میچربد !؟!
در کنسول های نسل هفتم علارقم اینکه سونی عنوان های بهتری ارائه کرد ایکس باکس فروش بهتری کرد ، مایکروسافت با انحصاری کردن Gears Of War توانست طرفداران زیادی را جذب کند !
سونی شاید کمی دیر عمل کرد ! انتشار دو عنوان The Last OF Us و Beyound Two Souls در ماه های پایانی نسل هفتم بیشتر شاید جنبه تبلیغی کنسول نسل هشتش را داشت !
و حالا عنوان های انحصاری این دو کنسول دوباره به مبارزه میپردازند و باید دید کدام یک پیروز میشود !



[Infamous Second Son]

اولین عنوانی که از عنوان های Ps4 مورد بررسی قرار خواهیم داد بازی Infamous Second Son است .


do.php



بدون شک یکی از بهترین عنوان های PS4 عنوان Infamous Second Son است ، این عنوان امسال یعنی سال 2014 یک ماه پس از انتشار کنسول Ps4 برای این کنسول در بازار منتشر شد ، کمپانی سازنده sucker Punch Productions می باشد و بازی در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته و پرداخته شده است ، یک گیم پلی متفاوت و شبیع به بازی Prototype از ویژگی های این بازی است ، این اولین بازی نیست که Infamous برای کنسول سونی منتشر میشود ، نسخه های قبلی نیز برای کنسول Ps3 منتشر شد و از آنجا طرفداران زیادی را کسب کرد ، بازی به وصرت سوم شخص هست و شما در داستان بازی در نقش Delsin باید با دشمنان خود به مبارزه بپردازید ، Delsin یک جوان خارق العاده است که قدرت های فوق العاده ای دارد ، حکومت در تلاش است تا اینگونه افراد را بکشد تا خطری مردم را تهدید نکند ، بنابراین حکومت اینگونه افراد و البته Delsin را تحت تعقیب میخواند و برای کشتنشان جایزه تعیین میکند ، حالا Delsin و برادرش مبارزه را آغاز میکنند و .....
Infamous با گیم پلی جذاب سعی میکند طرفداران زیادی را کسب کند ، این روز ها که در دنیای Shooter ها هر دو عنوان اصلی یعنی BF و COD خوب عمل نکرده اند فرصته خوبی به شمار می آید تا یکبار دیگر Infamous دیده شود و با گیم پلی فوق العاده خود عملکرد ضعیف دنیای گیم را در سال 2013 جبران کند ، البته اینکه Infamous را با عنوان های شوتر مقایسه کنیم کاملا اشتباه است ، سبک خاص این بازی گیمر را خسته نمی کند یک گیم پلی هیجانی هیچ گاه نمیتواند گیمر را خسته کند ، گیم پلی که در عنوان هایی مثل Batman مشاهده میشود ، در بازی گیمر میتواند حرکت کند پیشرفت کند Skill جدید بخرد قدرت های جدیدی به نمایش بگذارد و حریف را گیج و سر ر گم کند و او را در نهایت از بین ببرد ، گیمر میتواند از ساختمان ها بالا برود و با حرکات آکروباتیک دشمن را متلاشی و از بین ببرد
این عنوان قطعا میتواند به Ps4 در فروش آن کمک کند و میتواند راه را برای عنوان های دیگر باز کند ، گیم پلی جذاب و داستانی جالب همه کمک میکند تا گیمر ها روی کنسول PS4 لحظات خوبی را سپری کنند .
277c02cbab7bdf0576cf1a7720b8ed8a.jpg


بازی گرافیک خوبی را دارد و گیمر در شخصیت Delsin دارای قدرت های جالب و متعددی هست که میتواند با آن دشمن را زمین گیر کند ، Skill های متفاوت و پرش های جالب
میتواند گیمر را همیشه مشتاق بازی کردن آن کند و باعث خستگی آن نشود و اوقات خوبی را برای او فراهم سازد ، جلوه های گرافیکی نسل بعد گیمر ها را به وجد میاورد ، Infamous دارای گرافیکی از نسل بعدی است ، صا گذاری ها بسیار خوب کار شده است ، قطعا صداگذاری یکی از رکن های مهم بازی به شمار می آید ، افکت های موسیقی و صداگذاری سلاح ها و ... بسیار خوب کار شده است ، نورپردازی فوق العاده ای در بازی وجود دارد ، در روز نور آفتاب که واقعا خوب کار شده و در شب نور تابلو ها و ... به بای کمک میکند تا توقعات سونی را برآورده کند .

7f68bdcaf7c1185149a22f6f537890a5.jpg




sucker Punch به خوبی جلوه های نسل بعد را نشان داده است ، تکسچر های زیبا و با گرافیک و همین طور حرکات کارکتر اصلی بازی ، نور پردازی Skill ها ، کار کردن در روی تمام ذرات (!) ، آب هایی که در آن انعکاس های فوق العاده ای دیده میشود و بسیار به واقعیت نزدیک است .
Infamous توانسته است امروز یک نمایش خوب را داشته باشد و خواسته هوارداران را بر آورده کند .
امیدواریم از این بررسی لذت کافی را برده باشید ، انشاء الله در قسمت بعدی اولین عنوان Xbox ONE را مورد بررسی قرار خواهیم داد .


[Ryse Son Of Rome]

do.php


با سلامی دوباره
دوستان امروز در قسمت دوم به بررسی اولین عنوان Xone خواهیم پرداخت

بدون شک می توان گفت جذاب ترین عنوان X1 بازی Ryse Son Of The Rome است، عنوانی که توسط مایکروسافت در E3 2013 آن را معرفی کرد و اعلام کرد این عنوان تنها برای Xbox 1 در تاریخ انتشار کنسول همراه با آن به صورت انحصاری منتشر خواهد شد، بازی با گیم پلی جذاب و محیط هایی فوق العاده و با مضمون نبرد های رم دل خیلی از
گیمر هارا با خود برده است ، بازی دارای گرافیک فوق العاده ای است ، اما تمام اینها وقتی جذاب تر میشود که شما در بازی از کینکت استفاده کنید و خود ، شمشیر و سپر خود را کنترل کنید ، شما به سربازانتان دستور بدهید ، شما شیوه کشتن حریف را انتخاب کنید و ...
داستان بازی هم با کشته شدن خانواده یک سرباز رومی یعنی ماریوس تیتوس توسط راهزنان آغاز میشود ، سربازی که به انگلستان برای آموزش سفر کرده و تجربه کسب میکند تا با یک مهارت رزمی فوق العاده به رم باز میگردد و در آنجا تبدیل به یک فرمانده بزرگ میشود و برای از بین بردن گروه راه زنانی که خانواده او را کشته اند دست به کار میشود و ...
عنوان در سبک سوم شخص است و یک گرافیک خوب را در بخش زره اسلحه ها دارد و بیش تر جزییات آن ها را به نمایش میگذارد ، گیم پلی این بازی به هیچ وجه شما را خسته نمیکند ، مخصوصا اگر شما از کینکت استفاده کنید ، دشمنان شما دارای یک هوش مصنوعی بالا اند و به همین راحتی بازی را وا نمیدهند و با شما تا پای جانشان مانند شما مبارزه خواهند کرد ، مدت ها بود گیمر ها منتظر چنین بازیی برای دنیای گیم بودند که مایکروسافت استدیو آن را برآورده کرده است .

12c73a9725998eca66952c9de852825d.jpg

شما هیچ گاه نباید این عنوان را با بازی های دیگر مقایسه کنید ، این بازی فقط یک بازی کردن نیست ، بلکه گاهی اوقات باید از مغز جنگی خود استفاده کنید برای مثال گاهی اوقات برای در امان ماندن از تیر های دوشمن و پیشروی کردن شما باید به یاران خود دستور بدهید تا سپر های خود را محافظ خود کنند و خود هم همراه آن ها به جلو بروید و در موقع لازم دستور تیر اندازی یا حمله به ان ها بدهید ، در بعضی از صحنه های بازی خشونت زیاد و دل خراش مخصوصا در مبارزات از لذت بازی کمی کم کرده است و باعث خراب شدن روح و اعصاب انسان میشود و نقطه ضعف اصلی آن است .
بازی با انجین Cry 3 ساخته شده و به خوبی استایل و فیزیک سرباز را نشان میدهد ، جلوه های سینمایی فوق العاده اند و شما شاید اگر تصویری از تصاویر سینمایی آن ببینید و ندانید که آن مربوط به Ryse است قطعا فکر میکنید تصویر مربوط به یک فیلم سینمایی است .

60300c94887e70f047b3ae4199907646.jpg


حتما در مورد مبارزات گلادیاتور ها در Colosseum چیزی شنیده اید ! مبارزاتی که فوق العاده خونین و پرطرفدار در روم باستان بوده است، این مبارزات مربوط به بخش آنلاین Ryse است ، شما می توانید با دوستان خود در نقش گلادیاتور مبارزه کنید ، میتوانید با نیزه آن را در بازی نابود کنید یا شمشیر این دیگر میل خودتان است ;)
خب بررسی اولین عنوان X1 هم به پایان رسید !
منتظر بررسی عنوان بعدی Ps4 یعنی KillZone باشید !


 
آخرین ویرایش:
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
UP !
>قسمت دوم به پست اول اضافه شد !
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا