ویژگی های آپدیت جدید وین فون 8.1 از زبان مایکروسافت

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار



در چند روز اخیر که انتشار بروز رسانی بزرگ GDR 1 برای توسعه دهندگان شروع شد که خیلی ها همین الان در حال دریافت این آپدیت هستند ، خیلی از ما علاقه داریم بدانیم در این آپدیت چه تغییراتی ایجاد شده است. قبلا لیست این تغییرات به صورت غیر رسمی و از روی شواهد به دست آمده بود ولی مایکروسافت کار مارا ساده نموده و لیستی از تغییرات را به همراه توضیحاتی در سایت خود منتشر نموده که در این مطلب لیست تغییرات را از زبان خود مایکروسافت برایتان شرح داده ایم :



  1. Folders ( پوشه ها ) : پوشه ها به شما این امکان را میدهند تا به راحنی چند نرم افزار را در یک کاشی قرار دهید تا اینگونه هم دسترسی ها ساده شود و هم از شلوغی صفحه استارت جلوگیری شود .
  2. Messaging ( پیام رسان ) : ترکیب چند پیام چند رسانه ای به یک پیام و ارسال آن به افراد مورد نظر .
  3. Selection ( انتخاب کننده ) : با افزوده شدن این قابلیت شما میتوانید به سادگی چند مخاطب، چند پیام یا چند تماس را علامت زده و یکجا آنها را حذف نمایید .
  4. Alarm ( هشدار دهنده ) : هشدار دهنده بهبود یافته و شما به سادگی میتوانید اوقات چرت زدن داشته باشید و لذت ببرید .
  5. Accessory apps ( برنام های جانبی ) : این قابلیت جدید اجازه میدهد تا دستگاهای جانبی مثل ساعت هوشمند، قدم شمار و … راحت تر به تلفن شما متصل شود (توضیح این ویژگی)
  6. Apps Corner : همان Kids Corner است با کمی تغیرات و افزودن برخی از امکانات جدید. (توضیح این ویژگی)
  7. Internet sharing ( اشتراک گذاری اینترنت ) : با این قابلیت میتوان اینترنت گوشی را با بلوتوث و وای فای بین افراد اطراف به اشتراک گذاشت تا آنها نیز از اینترنت شما استفاده کنند .
  8. VPN : وی پی ان نیز در این بروز رسانی بهبود یافته و به گفته مایکروسافت از L2TP نیز پشتیبانی میشود .
  9. Narrator ( راوی ) : راوی ویندوزفون نیز بهبود یافته و گفته میشود دسترسی به آن ساده تر و بهتر شده است .


برای دیدن لیست در زبان اصلی میتوانید از لینک زیر استفاده فرمایید :

لینک


منبع وین فون
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا