مرتضی پاشایی صبح امروز درگذشت

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
مرتضی پاشایی درگذشت

ezag_4.jpg

درود؛
به گزارش خبرگزاری نسیم و خبر انلاین مرتضی پاشایی خواننده محبوب کشورمان صبح امروز دار فانی را وداع گفت . لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
روحش شاد ...

مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه 16 آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.
مرتضی پاشایی (متولد 1363/5/20) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.
پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.
پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت 10:30 امروز (جمعه 23 آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند. براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش
خدا رحمتش کنه
 
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
من رفتم و همه شما عزيزان دلمو به بزرگيه خودش سپردم واسم دعا كنيد و منو حلال كنيد به جان تك تكتون با اينكه خداجونم بهم دستور رفتنو از خيلي قبلترها داده بود ازش خواستم گردن خودم با هر درد و رنجو عذابي كه باشه با جون دل قبول ميكنم فقط يكذره بيشتر بهم زمان بده تا با شماها عشقبازي كنم بخدا ديگه جسم خستم امانمو بريد و نتونستم بيشتر ازين در كنارتون بمونم اما مطمئن باشيد يكذره كه استراحت كردمو خستگيم در رقت از خودش اجازه ميگيرم كه زود زود مهمون قلب تك تكتون باشم. دلم واستون تنگ ميشه اما تورو خدا براي ارامش روحم دعام كنيدو هيچوقت بخاطر بردنم از خدا گله نكنيد و منو جلوش سرافراز كنيد مطمئن باشيد من پيش خودش اسوده و راحتم و ملالي نيست جز دوري از شما عزيزانم

بخشی ازوصیتنامه مرتضی پاشایی​
 
BaranMR

BaranMR

آبجیه حسین :دی
کاربر ماندگار
بچه ها امشب دعا فراموش نشه اگ بتونید براشون سوره ی یس بخونید خیلی خوب میشه ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا