پنج ویروس برتر تاریخ را بیشتر بشناسید!

  • شروع کننده موضوع hassanseo
  • تاریخ شروع
hassanseo

hassanseo

کاربر تالار
کاربر تالار
۵ ویروس برتر تاریخ

ویروسهای رایانه ایی بسياري می آیند و می روند. ولی هیچ گاه ما جهان را بدون آن ها نخواهیم یافت. برخي از آن ها قدرت تخریبی بسياري ندارند خیلی در توجه نیستند، ولی گاهي از آن ها می توانند خسارت های بزرگی را به بار آورند. گاهي از آن ها بر روی اینترنت می خزند،بعضی با نصب نرم افزار بر روی رایانه یا با دانلود نرم افزار اندروید وارد سیسـتم شده گاها برخي از آن ها نیز کنترل دستگاه های گوناگون را در دست می گیرند و کمتر آنتی ویروسی می تواند آنها را شکست دهد. پس چنانچه دوست دارید آن ها را بشناسید با ما همراه باشید تا ۵ ویروس برتر رایانه ایی جهان را به شما معرفی نماییم.

۱ ) Storm Trojan

Storm Trojan در سال ۲۰۰۷ انتشار یافت توانست هزاران رایانامـه را در تمام جهان آلوده نماید.

قربانیان این تروجان باروش زیر آلوده می شوند. آن ها پیامی را که با مورد ” ۲۳۰ نفر در طوفان اروپا کشته شدند ” را دریافت و باز می کردند. در حالی که این پیام ها حاوی فایل های اجرایی ضمیمه ” Win32com ” بودند. این ویروس می توانست به دیگر رایانه ها منتقل شود و تمام رایانامـه های آلوده شده را تبدیل به Zombie یا Bot نماید.

۲ ) Melissa

ویروس Melissa جهت شخص ان ویندوز ۹۸ تولید تولید و ساخته شده بود. این ویروس کار را به خوب ی انجام داد مایکروسفات مجبور شد تا سرورهای ایمیل خود را ببندد، زیرا Melissa توانسته بود با مصرف از این سرورها در انتشار بهتره بجوید.

۳ ) My Doom

My Doom که با نام های W32.My Doom@mm, No varg, Mimail.R Shimpi شناخته می شود کرم رایانه ی است ه جهت کاربر ان ویندوز تولید و تهیه و تولید شده بود. اولین انتشار این کردم در ۲۶ ژانویه ۲۰۰۴ رخ داد. این کرم به عنوان سريع ترین E-mail worm از تاریخ ژانویه ۲۰۰۴ تا به امروز شناخته می شود. رکوردهای قبلی در دستان کرم هایی چون Sobig I Love You بوده است.

۴ ) Sasser

این کرم باهوش جهت فرد ان ویندوز XP ۲۰۰۰ تولید تهیه و تولید شده بود. کار این کرم آسیب رساندن به LSAS در ویندوز های XP ۲۰۰۰ بود. وظیفه LSAS مدیریت تمام موارد امنیتی در سیـستم های ویندوز است. به عنوان مثال : تغییر گذرکلمه ها و تایید فرد ان در زمان ی که می خواهند به سیـستم ورود پیدا کنند از جمله وظایف LSAS است .

۵ ) Anna Kournikova

این کرم خیلی خیلی جالبی است آمار دقیقی از تعداد قربانیان این کرم در دست نیست، ولی عملکرد آن خیلی خیلی آسان است. بدین ترتیب که بدافزار در درون عکس جالب جذاب ستاره سابق تنیس روسیه که نام آن Anna Kournikova بود جاسازی میشد پس این فرتور جهت افرادی پست الکترونیکی میشد.

این کرم بعد از آنکه قربانیان، فرتور را باز می کردند، نشانی رایانامـه افرادی را که با قربانی در رابطه بودند به دست می آورد به آن ها همان پیام دائمی را می فرستاد.
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا