آموزش نو نصب واتس آپ روی کامپیوتر بدون نیاز به شبیه ساز بلو استک

hassanseo

hassanseo

کاربر تالار
کاربر تالار
ضمن درود و عرض ادب.امروز با یک سورپرایز ویِژه برای طرفداران مسنجر خصوصا واتس اپ رفیق ها و با معرفی یک کلایـنت ویِژه و خیلی کارآمد واتس آپ برای کامپیوتر همراه هستیم.

واتس اپ هم برای این که از رقیب مهم اش یعنی تلگرام جا نماند اقدام به انتشار ورژن تحت ویندوز خود کرده است.
نسخه ویندوز مزیت خاصی نسبت به نسخه های تلفن همراه ی این پیام رسان ندارد اگر بخواهیم واتس اپ ویندوز را با تلگرام مخصوص ویندوز مقایسه کنیم علاوه بـر کمبود خصوصیات ی کلی واتس اپ در مساوی تلگرام همچون:نداشتن کانال، سوپرگروه، مخفی بودن شماره تلفن ها در گروه ها و… کمبود دیگری را متوجه می شویم آن این است که نمی شود بدون گوشی تلفن به واتس اپ دسترسی داشت. این عیب وقتی مشهود می شود که شما به وسیله گوشی به واتس اپ ویندوز وارد شده اید ولی چنانچه اینترنت گوشی شما قطع شود دیگر نمی توانید پیامی ارسال یا دریاقت بکنید .

در هر صورت جهت افرادی که تایپ آسان تر (به مفهوم با کیبورد ویندوز) همين طور صفحه بزرگتر می خواهند از واتس اپ مصرف کنند دریافت این ورژن و نصب آن پیشنهاد می شود.

گفتنی است ایـن پروگرام بر روی ویندوزهای ۸.۱ و ۸ ۷ آزمایش و به راحتی نصب و اجرا شد.

خصوصیات ی کلیدی پروگرام WhatsApp :

فراهم سازی امکان برقراری رابطه آسان و سريع با مخاطبین

– امکان برقراری ارتباط های صوتی ، تصویر ی و متنی با کیفیت و سرعت بسیار زیاد بالا

– محیط کاری خیلی زیبا فرد پسند

– یکی از محبوب ترین مسنجرها در بین کاربر ان ایرانی

– راه اندزای ساده سریع

– همزمان سازی اتوماتیک با اکانت موبایل

– امکان ارسال تصویر ، ضبط ویدیو ، ارسال پیام های صوتی متنی …

– دارا بودن قابلیت چت گروهی

برای دانلود واتس آپ برای کامپیوتر کافی است بر روی لینک زیر کلیک بکنید که برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی براتون گذاشتم اون رو از سرور رسمی واتس آپ دریافت نمایید

دانلود آخرین ورژن واتس آپ نسخه ویندوز 64 بیتی از سایت رسمی whatsapp

دانلود آخرین ورژن واتس آپ نسخه ویندوز 32 بیتی از سایت رسمی whatsapp

روش کار:

1- بعد از دانلود واتس آپ برای کامپیوتر آن را اجرا و به طور اتوماتیک نصب می شود و نیازی نیست Next های مستمر !! را بزنید :)

۲- برنامـه را اجرا نمایید.در اولین اجرا به پنجره ای بر خواهید خورد که در آن یک QR code یا تصویر بـار کد در گوشه چپ و بالا دیده خواهد شد و ما با همـان سر کار داریم.

۳- هم اکنون واتس اپ گوشی خود را باز بکنید به مسیر menu :::> whatsapp web بروید.بعد از زدن گرینه whatsapp web مشاهده می بکنید که یک بـار کد اسکنر توسط واتس اپ گشوده خواهد شد.

۴- هم اکنون کافیست دوربین گوشی را دقیقا رو به روی QR کد یا همـان عکس بـار کد که در رایانه خود مشاهده می بکنید نگه دارید تا در کسری از ثانیه واتس اپ رایانه شما فعال شود.

لازم به ذکر است که برخلاف تلگرام رایانه در ایـن برنامـه گوشی شما به احتمال زیاد باید به ایـنترنت متصل باشد که اما ایـن مورد یکـی از نقاط ضعف بزرگ ایـن برنامـه به شمار می رود.

دیگر کاری نمانده است بعد از وارد شدن همه مخاطبین چت های خود را مشاهده می بکنید .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا