روشهای طراحی وبسایت

  • شروع کننده موضوع reza2025
  • تاریخ شروع
R

reza2025

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
پروژه طراحی سایتاینترنتی شامل طراحی محتوای صفحات ، معماری ساختار ظاهری و درونی یک سایت با در نظر گرفتن استانداردهای مشخص می باشد.


78e2d0f96313a214f088974be291805f.jpg


مراحل بسیار زیادی را برای داشتن یک سایت کارآمد و مفید باید پشت سر گذاشت که امر طراحی آن را به حرفه ای کاملا تخصصی تبدیل نموده است.بخش طراحی وب سایتشبکه سفید با برخورداری از تخصص های مختلف در زمینه فن آوری اطلاعات و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا جهت اجرای پروژه های مختلف نرم افزاری تحت وب ، فعالیت های گوناگونی انجام می دهد.

فن آوری به کار رفته در سایت شما متناسب با نیاز ها و اهداف شما مشخص می گردد.





انواع خدمات طراحی سایت در اردبیل

  • ثبت دامنه ( دومین ) و میزبانی ( هاستینگ ) وب
  • ارایه نرم افزار های مدیریت محتوای سایت ( CMS ) ( Content Management System)
  • طراحی وب سایت ( web design ) بصورت استاتیک و فلش
  • طراحی پرتال ( Portal ) سازمانی
  • نگهداری و پشتیبانی وب سایت های سازمان ها و شرکت ها


پیشنهاد شرکت شبکه سفید برای کاهش هزینه های نگهداری و بروزرسانی سایت استفاده از نرم افزار مدیریت محتوا ( طراحی وبسایت در اردبیل ) می باشد. شما می توانید به کمک نرم افزار مدیریت محتوا بدون نیاز به مراجعه به طراح سایت و عدم داشتن دانش طراحی، سایت خود را با نامحدود تعداد صفحات ایجاد کرده یا مطالب قبلی را ویرایش و اصلاح نمایید .

لازم به ذکر است این شرکت هیچ گونه هزینه ای بابت نرم افزار ارایه شده دریافت نکرده و فقط در مقابل خدماتی که ارایه می کند هزینه ای معقول را دریافت می نماید که در این روش مشتری با کمترین هزینه ممکن از امکانات یک نرم افزار قوی برخوردار می شود.

در اين شيوه هر صفحه سايت به صورت مجزا طراحي شده و در نهايت با لينک هاي متعدد به هم پيوند داده شده و مجموعه اين صفحات سايت شما را تشکيل مي دهند .
تکنولوژي هاي مورد استفاده در طراحي استاتيک بدين شرح است :

HTML, DHTML, CGI, JAVA, Java Script, VBScript, PHP, Python, ASP.NET & Flash Programming

طراحي وب سايت به شيوه استاتيک مناسب سايت هايي با تعداد صفحات کم ( تا حدود 10 صفحه ) و بدون تغيير مي باشد زيرا از معايب سليت استاتيک داشتن دانش طراحي سايت براي اعمال تغيير در محتويات صفحات مي باشد که بايد توسط طراح سايت يا خودتان انجام شود . همچنين از آن جا که هزينه طراحي بصورت صفحه اي مي باشد با افزايش تعداد صفحات سايت بيش از يک حدي ديگر هزينه طراحي سايت شما نسبت به ساير روش ها مقرون به صرفه نخواهد بود .

طراحي سايت استاتيک با تکنولوژي فلش

طراحي سايت فلش يا فول فلش شيوه اي است که در گذشته به عنوان يک شيوه طرحي گران قيمت و براي سايت هايي که مي خواستند براي کاربران جداب به نظر برسند استفاده مي شد و دليل آن هم امکان اضافه شدن بخش هاي متحرک يا با طراحي خاص گرافيکي بود ولي از معايب سايت هاي فلش عدم تغيير در محتويات آن ها توسط کاربر ، غير قابل ديده شدن توسط موتور هاي جستجو و در بسياري موارد سنگين بودن حجم فايل براي سرعت هاي پايين اينترنت ( بخصوص کاربران ايراني ) مي باشد .
در سال هاي اخير با قدرتمند شدن نرم افزار هاي طراحي سايت و بوجود آمدن نرم افزار هاي مديريت محتواي سايت يا همان CMS که بعضا پرتال هم مي گويند و اضافه شدن ابزار هاي بسياري جهت نمايش متحرک تصاوير و متن ها ديگر استفاده از فلش در طراحي سايت رو به کاهش و حذف شدن رفته است و توصيه نمي شود .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا