آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان

R

reza2025

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
آموزش ساخت اپل آیدی Apple ID رایگان

463a5f83a6cc6ad149cdb268db943c11.jpg


آپدیت : به خاطر محدودیت های شدید آی پی ایران در اپل و همین طور محدودیت خود اپل در ساخت اپل آیدی اکثرا کاربران با ارور مواجه خواهند شد .

به همین منظور برای خدمت به شما عزیزان تهیه اپل ایدی امریکا روی ایمیل شما توسط ما در فروشگاه اپل اپس فعال است برای خرید اپل ایدی به لینک زیر مراجعه بفرمایید :.

در پست آموزش نصب اپلیکـی شن و بازی گفتیم که یکـی از نخستین پرسشها ی که بعد از خرید آی.دیوایس در ذهن شکل می.گیرد؛ نحوه.ی نصب اپلیکـی شن و بازی.های متفاوت روی ایـن دستگاه.هاست . در همـان پست چگونگی دریافت و نصب اپلیکـی شن.ها و بازی.های رایگان اپ استور روی آی.دیوایس را شرح دادیم. چنانچه آن پست را با دقت مطالعه کـرده باشید؛ دیده.اید که یکـی از لازمه.های دریافت اپلیکـی شن و بازی از اپ استور؛ داشتن یک اپل آیدی است . همین موضوع به خودی خود میزان ارزش اپل آیدی را نشان می.دهد. اما کاربردهای اپل آیدی به همین موضوع ختم نمی.شود.

چند نکته مهم

  • حتما پرسشها امنیتی و جواب های آنها را یادداشت بکنید ؛ برای خرید از سرویس های اپل؛ حتما به ایـن پرسشها وجواب ها نیاز هست.
  • حتما ایمیل پشتیبان یا ایمیل دوم را ثبت بکنید ؛ که بعدها برای بازیابی اطلاعات؛ فراموشی کلمه عبور وفراموشی جواب پرسشها امینیتی نیاز هست


اپل آیدی یک اکانت در سرورهای اپل هست که به کاربر امکان استفاده از سرویس.های متفاوت شرکت اپل را می.دهد. چنانچه می.خواهید قدرت اپل آیدی را بدانید ؛ لیست امکاناتی که با اپل آیدی می.توان از آن.ها بهره.مند شد را برانداز بکنید :


  • امکان دریافت اپلیکـی شن.ها و بازی.های رایگان از اپ استور
  • امکان واردکردن گیفت.کارت در اپل آیدی و خرید اپلیکـی شن و بازی.های پولی از اپ استور
  • امکان دریافت موسیقی و سریال از فروشگاه آیتونز
  • سینک.کردن اطلاعات متفاوت مثل شماره تلفن.ها؛ یادداشت.ها؛ بوکمارک.های سافاری؛ ریمایـن درها و … بین دستگاه.های اپلی متفاوتی که دارید
  • استفاده از ۵ گیگابایت فضای رایگان آی.کلاود درایو
  • استفاده از سرویس آی.مسیج برای چت با بقیه دارندگان دستگاه.های اپلی
  • استفاده از قابلیت ردیابی محل جغرافیایی آی.دیوایس.ها و رایانه مک
  • استفاده از اپل موسیقی
  • استفاده از سرویس مکالمه.ی صوتی و تصویری فیس تام
  • و انبوهی از امکانات دیگـر که با معرفی قابلیت.های جدید از طرف اپل بر شمار آن.ها افزوده می.شود.


با وجود توصیفات فوق طبیعی هست که علاقه.مند به داشتن اپل آیدی شوید. اما چطور ؟ در ادامه با همدیگـر یاد می.گیریم که چطور یک اپل آیدی بسازیم. مد نظر داشته باشید که آموزشی که در ادامه آمده هست کاملاً رایگان هست و برای انجام آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه یا داشتن کارت اعتبـار ی نیست.


آموزش ساخت اپل آیدی رایگان به کمک آیتونز



۱- برای شروع نرم.افزار آیتونز را باز کـرده و بعد از مراجعه به بخش Apps؛ برگه.ی App Store را انتخاب بکنید .
978c63c994d5aae02476e24939c86dde.jpeg


۲- بعد از لودشدن فروشگاه اپ استور؛ به دنبال اپلیکـی شن یا بازی. رایگان بگردید. مد نظر داشته باشید که رایگان .بودن اپلیکـی شن یا بازی امری ضروری است . چنانچه عنوانی پولی را انتخاب بکنید ؛ در مراحل تهیه اپل آیدی از شما کارت اعتبـار ی درخوهست خواهد شد و بدین ترتیب از تهیه اکانت باز خواهید ماند. بعد از پیدا کردن عنوانی رایگان ؛ روی آیکون Get که در صفحه.ی دریافت نمایش داده می.شود تپ بکنید .
0a8551230f559b62d62810c3ee6e0cdd.jpeg


۳- در پنجره.ای که نمایش داده شده و از شما درخوهست اپل آیدی می.کند؛ روی عبـار ت Create Apple ID کلیک بکنید .
6c38085b1a01a361b947c93dca74eb18.jpg


۴- روی Continue کلیک بکنید .
06e048e61730041a060e3515d61f0668.jpg


۵- به نشانه.ی موافقت با قوانین استفاده از اپل آیدی؛ تیک گزینه.ی معین .شده را فعال.کـرده و پس روی Agree کلیک بکنید .
5230edb688944af306f3bfa22dad37ba.jpeg


۶- واردکردن اطلاعات برای تهیه در دو وهله انجام می.گیرد. وهله .ی نخست تصویر زیر است . بخش.های شماره.گذاری.شده در تصویر را با دقت به توضیحات زیر پر بکنید :
3711a3ce846a0dc088c698d4a14ee633.jpeg


۱- در ایـن کادر ایمیل خود را وارد بکنید .


۲- در دو کنار ایـن بخش بایستی رمز عبور خود را معین کنید. برای آن که اپل پسورد شما را به عنوان یک پسورد ایمن قبول نماید ؛ بایستی چندین شرط را رعایت بکنید :


  • پسوردتان بایستی حداقل ۸ کاراکتر باشد.
  • پسوردتان حتما ً بایستی هم حرف کوچک؛ حرف بزرگ و رقم داشته باشد.
  • در پسورد نبایستی از کاراکترهای ویِژه استفاده شود.


مثال برای پسورد قابل قبول توسط اپل: AppleApps123


۳- در ایـن بخش بایستی سه پرسش امنیتی معین کـرده و جواب آن.ها را وارد بکنید . در انتخاب پرسش و جواب برای آن.ها دقت به خرج دهید. ایـن سوال.ها بعدها در صورت ظهور مشکل؛ برای بازیابی رمز عبور مورد استفاده قرار خواهند گرفت.


۴- چنانچه می.خواهید به زمان فراموشی رمز عبور؛ اطلاعات به یک ایمیل پشتیبان ارسـال شوند؛ می.تواند آدرس آن ایمیل را در ایـن بخش وارد بکنید .


۵- تاریخ تولد خود را انتخاب بکنید .


۶- چنانچه مایل به دریافت خبرنامه.های آیتونز یا اطلاعیه.های متفاوت از طرف ایـن فروشگاه می باشید ؛ تیک ایـن دو مورد را فعال بکنید .


۷-در نهایت برای گذر از وهله .ی نخست؛ روی دکمه.ی Continue در پایین صفحه کلیک بکنید . در وهله .ی دوم؛ از شما اطلاعات دیگـر ی درخوهست خواهد شد. اطلاعات ایـن صفحه را با در نظـر گرفتن توضیحات زیر تکمیل بکنید .
1e856c64f58f2687035ff04afef7e31d.jpeg


۱- چنانچه طبق تذکرات داده شده؛ اپلیکـی شنی رایگان را برای دریافت انتخاب کـرده باشید؛ گزینه.ی None در ایـن بخش برایتان نمایش داده شده و به طور پیشفرض انتخاب.شده خواهد بود. چنانچه ایـن مورد برایتان نمایش داده نشد؛ به طور حتم اپلیکـی شن یا بازی. غیر رایگان را انتخاب کـرده .اید.


۲- چنانچه گیفت کارت یا کد تخفیف در دست دارید؛ می.توانید آن را در ایـن کادر وارد بکنید . پرکردن ایـن کادر الزامی نیست.


۳- در کادر First Name اسم کوچک و در کادر Last Name نام فامیلی خود را بنویسید.


۴- در بخش.های Street و Apt., suite, bldg. هر آدرس دلخواهی می.توانید بنویسید.


۵- در بخش City عبـار ت Berkeley را وارد بکنید . از بین ایالت.ها؛ CA – California را انتخاب بکنید . و در بخش Zip Code عدد ۹۴۷۰۴ را بنویسید.


۶- در کادر Area Code عدد ۵۱۰؛ و در پارت Phone می.توانید هر شماره تلفن دلخواه ۷ رقمی را وارد بکنید .


۷- در نهایت روی دکمه.ی Create Apple ID کلیک بکنید . با دریافت پیغام زیر؛ مراحل تهیه اپل آیدی به انتها می.رسد.


پیش از آن که سراغ استفاده از اکانت بروید؛ بایستی سراغ ایمیل فعالسازی اکانت بروید. در صورت موفقیت.آمیز بودن روند تهیه اپل آیدی پیغام زیر برایتان نمایش داده می.شود.

userapple.ir



تهیه اپل ایدی


همـان طور که در ایـن پیغام می.خوانید؛ اپل برایتان ایمیلی می.فرستد که داخل آن لینک فعالسازی اپل آیدی تعبیه شده است . با تپ.کردن روی آن لینک؛ صفحه.ی لاگین برایتان نمایش داده می.شود. با اطلاعاتی که با آن.ها اپل آیدی ساخته.اید در صفحه.ی مذکور لاگین شوید تا وهله .ی فعالسازی به انتها برسد.

در نهایت مد نظر داشته باشید که:

  1. چنانچه با استفاده از راهنما نتوانستید اکانتی برای خودتان بسازید؛ می.توانید به ایـن صفحه از فروشگاه اپل.اپس مراجعه کـرده و یک اپل ایدی سفارش دهید.
  2. آموزش ویدیوی تهیه اپل آیدی را می.توانید از ایـن لینک دریافت بکنید .
  3. چنانچه با وجود رعایت همه بندهای توضیح داده.شده؛ اروری دریافت کردید؛ به کمک وی- پی.ان آی.پی خود را به آی.پی آمریکا تغییر دهید.
آپدیت : به خاطر محدودیت های شدید آی پی ایران در اپل و همین طور محدودیت خود اپل در تهیه اپل ایدی اکثرا کاربران با ارور مواجه خواهند منبع شد .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا