با تولید محتوای با کیفیت ترافیک سایت خود را افزایش دهیم

P

portal1

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
با تولید محتوای با کیفیت ترافیک سایت خود را افزایش دهیم

8af03b384287383f363a2f21756b3885.jpg

بی شک اگر همه تمرکز خود را بر روی بهینه سازی سایت تان برای موتورهای جستجو جمع کرده اید، قصد دارید که محتوایی خوب و با کیفیت تولید کنید. تولید محتوای با کیفیت و انتشار مقالات آگاه کننده در سایت می تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد و آن ها را تشویق کند که به سایت شما مراجعه کنند.

اگر موتورهای جستجوگر بازدیدکنندگان خوبی را برای شما فراهم کنند و مطالب بسیار خوبی در سایت شما موجود نباشد، مطمئناً ترافیک سایت شما کم خواهد شد.

چگونه با تولید محتوای خوب لینک بگیریم و بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟
اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که به پرسش های کاربران پاسخ می دهد مطمئناً شانس بیشتری برای جذب بازدید کننده خواهید داشت. هنگامی که بازدیدکنندگان تصمیم می گیرند که مطالب سایت شما را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند، شما از شبکه های اجتماعی این افراد لینک دریافت می کنید.

آیا تا به حال شده است که از مطلبی در یک سایت خوشتان بیاید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید؟ آیا دوستانتان آن مطلب را پسندیده و به اشتراک گذاشته اند؟

کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما اگر با مقاله ای کامل که به تمام سوالاتشان پاسخ می دهد روبرو شوند، آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک خواهند گذاشت. اگر مطلب شا به اندازه کافی خوب باشد، ممکن است ایده ای به ذهنش خطور کند و لینک پست شما را در سایت خود قرار دهد. طراحی سایت

اهمیت تولید محتوای با کیفیت
شاید فراموش کرده اید که چرا اینجا هستید؟ بله. مطلب جدیدی در وبلاگ پرتال منتشر شده است و شما هم اکنون در حال خواندن آن هستید. آیا غیر از این است؟

سعی کنید محتوایی آموزشی ایجاد کنید تا کاربران با مطالعه مطالب شما چیز جدیدی را یاد بگیرند. به این ترتیب آنها ترغیب می شوند هر چند روز یک بار به سایت شما مراجعه کنند و مقالات جدیدتان را مطالعه کنند. مطمئن باشید کاربران شما دوستان و آشنایانی نیز دارند که آنها نیز دوست دارند با مطالب وب سایت شما آشنا شوند. تولید محتوای شما باید به گونه ای باشد که کاربران در اولین مرحله شما را به دوستانشان معرفی کنند. شاید این روش در نگاه اول ربطی به دریافت بک لینک نداشته باشد، اما باعث می شود که حلقه لینک بیلدینگ گسترده شود.

ساخت لینک یا link building مانند این است که شما از دوستانتان بخواهید که شما را به دیگر دوستانشان معرفی کنند . در این حالت، شما فقط کاربر را برای خواندن مطالب تبلیغاتی خود دعوت نمیکنید ، بلکه با مطالب خوب از آنها پذیرایی میکنید و اگر آنها به محصول و یا خدمات شما نیاز داشته باشند ، از صفحه مخصوص به آن دیدن می*کنند و از محصول و یا خدمات شما استفاده می*کنند.
منبع طراحی سایت پرتال
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا