دانلود رایگان فیلم پنجاه 50 کیلو آلبالو با لینک مستقیم و کیفیت 1080p FULL HD

  • شروع کننده موضوع Real Feeling
  • تاریخ شروع
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
محصول 1394 به کارگردانی مانی حقیقی با لینک مستقیم و نسخه کم حجم

Download Film Panjah Kiloo Albaloo High Quality 1080p

رمز فایل: 50kRShAk494

50-Kiloo-Albaloo.jpg


نام اثر: 50 کیلو آلبالو
کیفیت: فوق اچ دی 1080p FULL HD
مخاطب: بزرگسال
نوع فیلم: سینمایی
محصول: ایران
موضوع: طنز
کارگردان: مانی حقیقی
تهیه کنندگان: مصطفی و محمد شایسته
نویسنده: فرهاد توحیدی و مانی حقیقی



خلاصه داستان:
فیلم پنجاه 50 کیلو آلبالو از مجلس عروسی مرجان آغاز میشود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری دامادخلافکار وارد میشوند و میهمانان هم فرار میکنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد و…

بازیگران:
ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، امید روحانی، هادی کاظمی، داریوش اسدزاده،سروش صحت، مهران غفوریان، ویشکا آسایش، سیامک انصاری و مانی حقیقی


???

حاشیه‌های اکران
فیلم پنجاه 50 کیلو آلبالو که از نوروز 1395 در سینماهای تهران به نمایش درآمد و بیش از 13 میلیارد تومان فروش داشت (پس از فیلم های «فروشنده» و «من سالوادور نیستم» سومین فیلم پرفروش‌ سال بود.

پس از اتمام نمایش این فیلم در تهران از ادامه نمایش آن جلوگیری شد و به دستور سازمان سینمایی اکران این فیلم در سراسر کشور متوقف شد.

برخی از مراجع تقلید و همچنین علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از محتوای این فیلم اعلام نارضایتی کرده بودند.

علی جنتی در دیدار با ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید شیعیان در قم گفته است: «فیلم 50 کیلو آلبالو به هیچ عنوان مناسب نبود و اگر از چگونگی این فیلم اطلاع داشتم، اجازه ساخت و اکران به آن نمی‌دادم.» او صدور پروانه ساخت و نمایش برای این فیلم را «اشتباه» خواند و گفت: «این فیلم فروپاشی و سقوط خانواده را ترویج می‌کند و با آرایش نامناسبِ بازیگران الگوی نامناسبی را ارائه می‌دهد؛ بنابراین من شخصاً مخالف اکران این فیلم هستم. ربطی به مخالفت برخی رسانه‌ها هم ندارد.»

در واکنش به سخنان آقای جنتی، مانی حقیقی، کارگردان فیلم در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزیر ارشاد نوشت که این فیلم تا پیش از آغاز فیلمبرداری سه بار از وزارت ارشاد پروانه ساخت گرفته است. به گفته او فیلمنامه آن «14 اصلاحیه داشته، دوبار توسط شورای پروانه نمایش بازبینی شده و 17 اصلاحیه بر آن اعمال کرده است». حقیقی در انتهای نامه خود نوشت: «ماجرای تولید و اکران فیلم 50 کیلو آلبالو حاکی از این است که مدیریت فرهنگی کشور من دراین زمینه بی‌ضابطه، مغشوش و غیراصولی بوده است. به همین دلیل، من دوستانه و برادرانه از شما تقاضا می‌کنم که کار را به کاردان بسپارید.»

جنجال‌ها و حاشیه‌های 50 کیلو آلبالو فقط به محتوای آن محدود نبود. مصطفی شایسته، تهیه کننده این فیلم به دلیل پخش تیزر تبلیغاتی آن از یک شبکه ماهواره‌ای خارج از ایران همراه با تهیه‌کنندگان دو فیلم دیگر به دادگاه احضار شد. به نوشته خبرگزاری فارس در این دادگاه به این تهیه‌کنندگان اخطار داده شد که در صورت «تکرار تخلف» به مدت یک سال از دریافت پروانه ساخت محروم خواهند شد.

nhkg,n tdgl \k[hi ;dg, Hgfhg,

1080p:

Download 50 Kiloo Albaloo 1080p.mkv

720p:

Download 50 Kiloo Albaloo 360p Bazbini.mkv

480p:

Download 50 Kiloo Albaloo 720p.mkv

Bedoone Sansor:

Download 50 Kiloo Albaloo 480p.mkv

352
دانلود فیلم پنجاه کیلو آلبالو

-
عنوان
زمان فیلم
کیفیت
دریافت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا