ارز دیجیتالی جدید به نام WCX -(پنج دلار هدیه ثبت نام)

lord2010

lord2010

کاربر تالار
کاربر تالار
♦️به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام WCX واحد پولی جدیدی مانند BitCoin شروع به کار کرده است که شروع تبادلات این ارز از 1دسامبر 2017 یعنی تا چندین روز دیگر آغاز خواهد شد.

♦️ارزش هر یک WCX در حال حاضر برابر با 10 سنت می باشد به عبارتی هر WCX 10 برابر با 1 دلار است.
خبرهایی وجود دارد که پیش بینی می شود ارزش هر WCX به 10 دلار برسد.

♦️کاربران میتوانند با ثبت نام رایگان در سایت WCX تا 31 اکتبر به عنوان هدیه صاحب 5 دلار شوند و از آن استفاده کنند(این واحد پولی در ایران خرید و فروش می شود)

♦️برای ثبت نام میتوانید به آدرس زیر بروید و با ثبت نام داخل سایت و تائید ایمیلتان 50WCX معادل 5 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید.
اگر طبق پیش بینی ها ارزش هر WCX به 10 دلار برسد شما با یک ثبت رایگان صاحب 500 دلار در آینده نزدیک خواهید شد که می توانید از این 500 دلار در ایران نیز استفاده کنید.


⭕️راهنمای ثبت نام جهت دریافت 5 دلار:

بعد از کلیک بر روی لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبت‌شود:



WCX
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا