بازی اندروید Violett 2.5

M

mehmoun

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
بازی اندروید Violett 2.5
ba6289f0bbd70ebbf5a8e99f1bf5f540.jpg

خدمت گیمر های اندرویدی عزیز سایت نواگیم.اگر شما هم به دنبال دانلود بازی اندروید Violett 2.5 هستید،پس به جای مناسب آمدید.این بار توسط سایت نواگیم دانلود بازی اندروید Violett 2.5 برای شما آماده شده است.برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بازی اندروید Violett 2.5 یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های ماجراجویی با گرافیک خیره کننده ی اچ دی موجود در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Forever Entertainment با قیمت ۵٫۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده و هزاران بار به فروش رفته است که تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشارِ جدیدترین نسخه اش، آن را حضورتان معرفی کنیم! داستان بازی Violett را از زبان طراح این گونه بیان می کنیم: “ویولت یک دختر نوجوان می باشد که توسط پدر و مادر خود برای زندگی در یک خانه قدیمی شبح وار به دور از دوستان و بیرون از زندگی شهری فرستاده می شود!

او چگونه باید روزهای تکراری و خسته کننده را پشت سر بگذارد! یک روز که برروی تخت خواب خود نشسته بود ناگهان سوراخ موشی که در نزدیکی او بود نظرش را جلب کرد، چشمش به چندین جواهر بسیار زیبا می افتد و به سمت سوراخ موش می رود و جواهر را در دست می گیرد به صورت یک باره نوری بر بدن او می تابد و او را به دنیای شگفت انگیز می برد! او توسط ارواح به مکان و جهانی دیگر فرستاده شده که در آن تنها شوخ طبعی و موفقیت شماست که باعث می شود او به پدر و مادر خودش برسد!” در بازی Violett شما باید با پشت سر گذاشتن موانع از طریق حل پازل هایی واقعا پیچیده، مبارزه با انواع موجودات مختلف از جمله ملکه ی عنکبوت بد و غیره سطح ها را به مرور زمان پشت سر بگذارید و یکی از بهترین و لذت بخش ترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید! طراحی و گرافیک بازی از بازی های معروفی همچون آلیس در سرزمین عجایب، دالی و غیره الهام گرفته که بهترین بازی ماجراجویی را به خودش بچسباند!

بازی اندروید Violett 2.5 از یک سیستم ترس در طراحی استفاده کرده است که در همین حال شما می توانید از گیم پلی بازی لذت ببرید. طراحی بازی به نحوی صورت گرفته است که شما باید در محیط های مختلفی برای انجام مراحل بازی حضور داشته باشید. دقت داشته باشید که این بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار می باشد و می تواند نظر کلی شما به بازی های ماجراجویی و کمی ترسناک را عوض کند. اجرای بازی نیز آفلاین قابل اجرا می باشد که نسخه پیش رو کاملا معتبر می باشد.



ویژگی های بازی :

  • گرافیک دیدنی و ۲ بعدی بازی با هبترین طراحی ممکن
  • بازی در یک جهان گسترده و دیدنی
  • رویارویی با بسیاری از پازل و معما های سرگرم کننده
  • رو به رو شدن با نامیدی های بسیار در بازی
  • مبارزه با ملکه عنکبوتی که قصد نابود کردن برنامه های شما را دارد
  • استفاده از نیرو های پنهان برای جا به جایی اشیاء
  • گرافیک عالی و دیدنی به صورت اچ دی
  • صدا گذاری هیجان انگیز
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها

منبع
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا