TaurohtaR
The Ranger
مدیر بخش
پرونده بازی امروز درباره بازی Grow Home که محیطی شاد و بچگانه دارد خواهد بود، این بازی از نظر بنده جزو بهترین بازی هایی با طراحی پلیگون بود
ویدئو پرونده بازی :
از هر جهت، بازی Grow Home لذت بخش است. این بازی زیبا و خاص است و کاملاً جذاب. یک بازی درباره بالارفتن و گشت و گذار، ولی یک بازی هیجانی و در عین حال ساده، هنگامی که به بالای یک صخره ی معلق رسیده اید و اشتباهاً به لبه ی صخره زیاد نزدیک می شوید و آدم آهنیِ قرمز رنگِ شما برای لحظه ای می لنگد و می دانید که چند لحظه دیگر از روی صخره پرت خواهید شد؛ حس و حال دیگری به شما دست می دهد، و حس آن آدم آهنی کاملاً به شما تلقین می شود. گرچه من خودم به ارتقاع علاقه زیادی ندارم ولی در این بازی از بالا رفتن و صخره نوردی لذّت می برم.
جذابیت این بازی اشاره مستقیمی به طراحی تخته ای و پلیگونی آن دارد، همه چیز روشن است و همه چیز حسِ زنده بودن دارد. و آدم آهنی ما که B.U.D نام دارد ((Biomechanical Utility Droid؛ یکی از نمونه های بارز برای این است که چگونه حرکات می توانند بهتر از لغات مفاهیم را برسانند، شما می توانید او را مستقیم به سمت جلو ببرید و ناگهان جهت را عوض کنید، در این لحظه B.U.D تعادل خود را از دست می دهد و مانند یک کودکِ نوپا سعی می کند که به جهت جدید بپیچد.
این کودک درون توسط نرم افزاری که درون آدم آهنی نصب شده است تقویت می شود، نرم افزاری به نام M.O.M؛ این نرم افزار شما را در محیط جدید راهنمایی می کند، اگر به ارتفاعات جدیدی برسید شما را تشویق می کند و اگر به زمین برخورد کنید و تکه تکه شوید، بازهم شما را تشویق به تلاش بیشتر خواهد کرد!
در این بازی، جاذبه و پیش بینی های غلط بزرگترین دشمن های شما هستند، این بازی عاری از خشونت است و جنگ و نبرد با آدم آهنی یا گیاه و یا چیز دیگری در آن دیده نمی شود و محیط گرم و شاد آن به بازیکن روحیه می دهد.سرجمع این بازی را برای شما پیشنهاد میکنم، این بازی با حجم کم (حدود 600 مگابایت) چهار روز پیش توسط Ubisoft منتشر شده است.
پرونده بازی اینبار کوتاه بود چون بنده خودم وقت زیادی مشغول بازی کردن بودم ( ) و از این جهت عذر می خوام ... امیدوارم که مورد پسند واقع شده باشه ;)
از هر جهت، بازی Grow Home لذت بخش است. این بازی زیبا و خاص است و کاملاً جذاب. یک بازی درباره بالارفتن و گشت و گذار، ولی یک بازی هیجانی و در عین حال ساده، هنگامی که به بالای یک صخره ی معلق رسیده اید و اشتباهاً به لبه ی صخره زیاد نزدیک می شوید و آدم آهنیِ قرمز رنگِ شما برای لحظه ای می لنگد و می دانید که چند لحظه دیگر از روی صخره پرت خواهید شد؛ حس و حال دیگری به شما دست می دهد، و حس آن آدم آهنی کاملاً به شما تلقین می شود. گرچه من خودم به ارتقاع علاقه زیادی ندارم ولی در این بازی از بالا رفتن و صخره نوردی لذّت می برم.
جذابیت این بازی اشاره مستقیمی به طراحی تخته ای و پلیگونی آن دارد، همه چیز روشن است و همه چیز حسِ زنده بودن دارد. و آدم آهنی ما که B.U.D نام دارد ((Biomechanical Utility Droid؛ یکی از نمونه های بارز برای این است که چگونه حرکات می توانند بهتر از لغات مفاهیم را برسانند، شما می توانید او را مستقیم به سمت جلو ببرید و ناگهان جهت را عوض کنید، در این لحظه B.U.D تعادل خود را از دست می دهد و مانند یک کودکِ نوپا سعی می کند که به جهت جدید بپیچد.
این کودک درون توسط نرم افزاری که درون آدم آهنی نصب شده است تقویت می شود، نرم افزاری به نام M.O.M؛ این نرم افزار شما را در محیط جدید راهنمایی می کند، اگر به ارتفاعات جدیدی برسید شما را تشویق می کند و اگر به زمین برخورد کنید و تکه تکه شوید، بازهم شما را تشویق به تلاش بیشتر خواهد کرد!
در این بازی، جاذبه و پیش بینی های غلط بزرگترین دشمن های شما هستند، این بازی عاری از خشونت است و جنگ و نبرد با آدم آهنی یا گیاه و یا چیز دیگری در آن دیده نمی شود و محیط گرم و شاد آن به بازیکن روحیه می دهد.سرجمع این بازی را برای شما پیشنهاد میکنم، این بازی با حجم کم (حدود 600 مگابایت) چهار روز پیش توسط Ubisoft منتشر شده است.
پرونده بازی اینبار کوتاه بود چون بنده خودم وقت زیادی مشغول بازی کردن بودم ( ) و از این جهت عذر می خوام ... امیدوارم که مورد پسند واقع شده باشه ;)