«بازيهاي گرسنگي 2: آتش زن» پيشتاز اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي + تصاوير

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

«بازيهاي گرسنگي 2: آتش زن» ه در دومين هفته اكران با 74 ميليون و 500 هزار دلار همچنان صدر جدول پرفروشترينهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد.

20131202104551_thehungergamescatchingfir-1.jpg

گروه بين الملل؛ سينما خبر- اكشن ماجراجويانه و علمي – تخيلي «بازيهاي گرسنگي 2: آتش زن» (The Hunger Game Catching Fire) در حالي نمايش خود را از 22 نوامبر آغاز كرده كه در دومين هفته اكران با 74 ميليون و 500 هزار دلار همچنان صدر جدول پرفروشترينهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد.«بازيهاي گرسنگي» همچنين در روز افتتاحيه نزديك به 75 ميليون دلار در گيشه سينماهاي آمريكاي شمالي فروش داشته است و ركورد بالاتري را نسبت به افتتاحيه قسمت اول بدست آورد. «بازيهاي گرسنگي» فيلمي به كارگرداني «فرانسيس لارنس» است و «سيمون بيوفوي» فيلمنامه آن را نوشته است . جنيفر لارنس ، جاش هاچرسون و ليام همسورث هفتاد و چهارمين دوره از «بازيهاي گرسنگي» و حضور «كتينس اوردين» را به تصوير مي كشد.مجموع فروش اين فيلم در دو هفته اكران به 246 ميليون دلار رسيده است.
hungergames2008620x392-1.jpg
انيميشن سه بعدي «فروزن» (يخ زده) نيز در اولين هفته اكران با 66 ميليون و 700 هزار دلار در جايگاه دوم قرار گرفت. «يخ زده» پرفروشترين فيلم عيد شكرگزاري بعد از فروش 57 ميليون دلاري «هري پاتر و سنگ جادوگر» در سال 2001 است. «فروزن» اكران خود را به كارگرداني «كريس باك» و «جنيفر لي» از 27 نوامبر 2013 آغاز كرده است. داستان فيلم درباره دختري به نام «آنا» است كه به همراه يك ماجراجو و آدم برفي سعي در پيدا كردن خواهرش «السا» دارد. «السا» با قدرت خود علت اصلي يخبندان ابدي و سلطه بر سرزمين يخ زده است. كريستن بل ، جاش گاد و ايدنيا منزل گويندگان اصلي اين انيميشن هستند.
frozenanna-1.jpg
فانتزي اكشن و ماجراجويانه «ثور :دنياي تاريك» از 8 نوامبر اكران خود را در 3713 سينماي آمريكاي شمالي آغاز كرده و در چهارمین هفته اكران با 15 ميليون و 500 هزار دلار در جايگاه سوم قرار گرفته است. «ثور 2» فيلمي به كارگرداني «آلن تايلور» است و «كريس همسورث» ، «ناتالي پورتمن» و «تام هيدلستون» نقشهاي اصلي اين فيلم را ايفا مي كنند ، «ثور 2» از 4 هفته گذشته در بيش از 69 سينماي جهان به نمايش درآمده و به ركورد مجموع فروش 570 ميليون دلاري نزديك مي شود.
thor4nov7-1.jpg
کمدی « تعطیلات بهترین مرد» (The Best Man Holiday) از 15 نوامبر در بیش از 2 هزارسینمای آمریکای شمالی به اکران درآمده و در سومين هفته اکران با 8 میلیون و 500 هزار دلار در جایگاه چهارم پرفروشترینهای این هفته قرار دارد. تعطیلات بهترین مرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مالکوم دی لی است و داستان گروهی از دوستان است که پس از 15 سال و همزمان با عید کریسمس بار دیگر دورهم جمع می شوند. مونیکا کالهون، موریس چست نات، و ملیسا دی سوسا بازیگران این فیلم هستند.مجموع فروش اين فيلم در سه هفته اكران به 59 ميليون دلار رسيده است.
bestman22-1.jpg
فيلم «هوم فرانت» به كارگرداني «گري فلدر» در حالي از 27 نوامبر اكران خود را آغاز كرده كه در اولين هفته اكران با 7 ميليون دلار در جايگاه پنجم قرار گرفت. «هوم فرانت» فيلمي به قلم «سيلوستر استالونه» است و «جيسون استاتهام» ، «جيمز فرانكو» و «وينونا رايدر» در نقشهاي اصلي بازي كردند. داستان فيلم درباره يك مأمور ويژه است كه به همراه خانواده اش به شهر آرامي مي روند ولي در آنجا با رئيس يك كارتل مواد مخدر مواجه مي شود.
20130912_homefront_trailer-1.jpg

فيلمهاي «مرد پخش» ، «دزد كتاب» ، «بومي سياه» ، «فيلومنا» و «آخرين وگاس» در رتبه هاي ششم تا دهم پرفروشترين فيلمهاي اين هفته قرار دارند.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا