آشنایی با شرکت ام اس آی (MSI)

  • شروع کننده موضوع fire boye
  • تاریخ شروع
F

fire boye

کاربر تالار
کاربر تالار

آشنایی با شرکت ام اس آی (MSI)

msii-1.jpg

فضای سایبر > شرکتها- همشهری آنلاین - آیدارزاقی:
شرکت تایوانی ام اس آی در اوت ۱۹۸۶ با هدف طراحی و تولید مادربرد و کارتهای گرافیکی تأسیس شد.
MSI مخفف Micro-Star International است. این شرکت علاوه بر اینکه در زمینه فنآوری اطلاعات فعالیت دارد، تولیدکننده نوتبوک، سرور، سیستمهای بربون (Barebone)، کامپیوترهای چندمنظوره صنعتی، وسایل الکترونیکی پزشکی، لوازم خانگی، CPU و وسایل ارتباطی است.
شرکت MSI، اولین مادربورد دنیا با فرکانس عملیاتی مافوق ساعت (Overclocking Motherboard) را در سال 1987 تولید کرد. در سال 1997 اولین کارت گرافیکی MSI به همراه اولین مادربوردی که پردازشگر پنتیوم دو شرکت اینتل روی آن نصب شدهبود، معرفی و تولید شد.
ام اس آی در سال 1998 وارد بازار بورس تایپه شد. در همین سال اولین مادربورد صنعتی را که برای پردازنده سوکت 7 طراحی شدهبود و سرعت صد مگاهرتز را پشتیبانی میکرد، ارائه کرد.
این شرکت تایوانی، اولین سرور و ستتاپباکس (STU) خود را در سال 2000 وارد بازار کرد و همچنین شرکت کامپیوتریcomputer MSI را تأسیس نمود. در سال 2001 هم شرکت الکترونیکیٍ Electronic MSI را پایه نهاد. در سال بعد اولین مادربورد PC2PC WLAN با قابلیت بلوتوث و شبکه بیسیم در MSI تولید شد.
شرکت الکترونیکی MSI در سال 2003 اولین تبلت قلم نوری خود را تولید کرد و از سال بعد شروع به ساخت نوتبوک کرد و اولین نوتبوک و دستگاه پخش MP3 خورشیدی توسط این شرکت در سال 2006 ارائه شد. در سال ۲۰۰۸ شرکتی با نام Funtoro به عنوان زیرمجموعه MSI با هدف تولید وسایل صوتی و تصویری و ناوبری خودرو شروع به کار کرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا