آشنایی با عجیب ترین بازی توپی!!

  • شروع کننده موضوع sofia
  • تاریخ شروع
S

sofia

کاربر تالار
کاربر تالار
تا به حال رشته های عجیبی به طور ناگهانی ساخته شده اند که هر کدام در کشورهای مختلف طرفدار دارند. فوتگلف نیز به تازگی ساخته شده است اما به سرعت در حال گسرتش است.



به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،گلف یکی از ورزش های جالب و البته سخت در میان تمام رشته های ورزشی است که معمولا به عنوان یک ورزش شیک شناخته می شود. در کنار آن فوتبال که دیگر نام آشناترین ورزش دنیاست و نیاز به توضیح ندارد.

"فوتگلف" رشته ورزشی جدیدی است که به نوعی فرزند فوتبال و گلف به حساب می آید و قوانین آن نیز به مانند فوتبال و گلف است. در این بازی شما باید شوت های کم توپ را به هدف که یک چاله در انتهای زمین است برسانید.

ریشه اصلی این ورزش هنوز مشخص نیست که از کجا آمده است اما طرفداران اصلی و قهرمانان آن در هلند زندگی می کنند. این رشته ورزشی به تازگی معروف شده درحالی که در سال 2009 برای اولین ثبت گردیده است.

nCode-1.png
Click this bar to view the original image of 549x364px.

1040271_283-1.jpg


این بازی در دو نوع 9 و 18 سوراخی برگزار می شود که با تعداد ضربات کمتر توپ فوتبال به سوراخ برسد. این ورزش در بسیاری از کشورهای اروپایی در حال گسترش است همچنین سال گذشته جام جهانی آن نیز برگزار شد.

در این بازی زمین باید به مانند گلف بزرگ باشد، هربازیکن ملزم به پوشیدن لباس فوتبالی و کفش استوک دار است. همچنین افتادن توپ درون آب یا خاک بازیکن را حذف نمی کند بلکه کار اورا برای خارج کردن توپ سخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا