آشنایی با چند ترفند موبایل

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
بسیاری از افراد اگرچه گوشی موبایل دارند از کارایی ها، امکانات و حتی برخی خدمات آن اطلاع چندانی ندارند. اگر جزو این دسته افرادید، اطلاع از قابلیت های پی آمده ممکن است به کارتان آید:

اگر تنظیم و تراز پایه های ماشین لباسشویی یا یخچالتان به هم خورده و هنگام کار، سروصدای زیادی تولید می شود، کافی است بدانید سیستم عامل موبایلتان اندروید است و گوشی موبایلتان شتاب سنج را پشتیبانی می کند یا نه. در گوشی های اندروید وارد تنظیمات یا Settings شوید. نمایش یا Display را خواهید دید. اگر کلمه ای به نام شتاب سنج یا G-Sensor می بینید، معطل نکنید! گوشی را روی یخچال بگذارید و دکمه calibration را لمس کنید. حرکت درجه های افقی و عمودی به شما در تنظیم سطح پایه ها و تراز کردن وسیله کمک می کند.
قصد دارید از تماس های مکرر مزاحمی سمج خلاص شوید. کد 094 #*21* را شماره گیری کنید (از چپ به راست: ستاره، بیست و یک، ستاره، نامبر صفر نود و چهار). با فشردن دکمه سبز تماس یا Call گوشی شما تا زمانی از شبکه خارج خواهد شد که دستور لغو را صادر کنید. برای لغو فرمان، کافی است کد #21# را شماره گیری کنید و دکمه تماس را فشار دهید (نامبر بیست و یک نامبر). در این زمان همچنان امکان دریافت پیامک برای شما پابرجاست (به خاطر بسپارید که در عرصه تکنولوژی هیچ کار نشد ندارد! یعنی بر حسب اطلاع افراد کدهایی هم وجود دارد که آن فرد می تواند ترفند شما را خنثی کند).
پیامک های تبلیغاتی که بتازگی اواخر شب هم خواب و استراحت را می ربایند، اعصابتان را به هم ریخته است؟ اگر خط ایرانسل دارید یا با شماره 700 تماس بگیرید یا عدد دو را به شماره 5005 پیامک کنید. طبق اعلام، این پیامک رایگان است. اگر خط همراه اول دارید با شماره 9990 تماس بگیرید و به اپراتور بگویید تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارید.
حتما برایتان پیش آمده که به هر دلیلی شارژ باتری گوشیتان تمام شده و نیاز به برقراری تماسی کوتاه اما فوری ذهنتان را مشغول کرده، اگر گوشی سونی اریکسون داشته باشید، کافی است دکمه روشن وخاموش یا Power را 15 ثانیه نگه دارید. گوشی مجددا روشن می شود و می توانید با فرد مورد نظر تماس بگیرید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا