آغاز رسمی عرضه ال جی اپتیموس جی پرو در ایران

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
کمپانی ال جی در شامگاه دوشنبه 21 مرداد 1392 (12 آگوست 2013) عرضه رسمی اپتیموس جی پرو در ایران را با رونمایی از این محصول در تهران آغاز نمود.
پایتخت کشور دیشب شاهد مراسمی بود که ال جی به مناسبت آغاز عرضه رسمی اپتموس جی پرو در ایران با دعوت از برخی اصحاب رسانه ها در جوار برج میلاد برگزار نمود.
آقای جیمز پارک -- مدیرکل آفریقا و خاورمیانه ال جی -- و آقای بنیامین دارمی -- مدیر بخش موبایل ال جی در ایران -- سخنرانان اصلی این مراسم بودند که به تشریح مشخصات محصول تازه وارد شده به بازار ایران، نمایش ویدیوهایی در ارتباط با این محصول و توضیحاتی در مورد ارتقاء جایگاه برند شناخته شده ال جی در بازار موبایل پرداختند.

LG-Optimus-G-Pro_Iran_02.jpg


ال جی با شعار تبلیغاتی "اینکاره ها حاضرید؟" اپتیموس جی پرو را به میدان آورده. این کمپانی معتقد است که افراد حرفه ای نظیر خبرنگاران، منشی ها، فیلم سازان، عکاسان، مربیان ورزش و ... می توانند از ویژگی های خاص اپتیموس جی پرو حتی در حرفه خود بهره برند.

LG-Optimus-G-Pro_Iran_04.jpg


به عنوان مثال Quick Memo برای یادداشت برداری ها و VuTalk برای ارتباط کاری از راه دور و اشتراک گذاری صفحه نمایش می تواند به کمک منشی ای که سرش بسیار شلوغ است بیاید. Audio Zooming برای خبرنگاری که می خواهد در محیطی شلوغ صدای مصاحبه شونده را به خوبی ضبط کند، Time Catch برای مربی ای که می خواهد حرکات ورزشی شاگردانش را به دقت بررسی کند، امکانات ویژه تصویر برداری -- نظیر تصویر برداری با دامنه پویای گسترده (Wide Dynamic Range) -- برای عکاسان حرفه ای، و امکانات ویژه فیلمبرداری و تدوین فیلم برای فیلمبرداران حرفه ای نمونه هایی دیگر از قابلیت های اپتیموس جی پرو برای افرادی که به قول ال جی "اینکاره" هستند است.
ال جی اپتموس جی پرو در اصل محصولی است که چند ماهیست به بازارهای جهانی راه یافته و یکی از محصولات شاخص ال جی در کنگره جهانی موبایل 2013 بوده است. این اسمارت فون از صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی Full HD IPS که با همکاری LG Display تولید شده و رزولوشنی برابر 1920x1080 پیکسل را داراست بهره می برد. تراکم پیکسلی حاصل از این صفحه نمایش در حدود 401 پیکسل در اینچ است که با توجه به شفافیت و وضوح بالا، تجربه کاربری بسیار مناسبی را به ارمغان خواهد آورد.

LG-Optimus-G-Pro_01.jpg


با وجود دارا بودن صفحه نمایش بزرگ، گوشی اپتیموس جی پرو با مجهز بودن به باطری Li-Po با ظرفیت 3140 میلی آمپر ساعت می تواند نوید مشاهده فیلم های Full HD برای ساعاتی طولانی را به کاربر بدهد.
مجهز بودن به چیپ ست کوالکام اسنپ دراگون 600 مشتمل بر پردازنده چهار هسته ای 1.7 گیگاهرتزی Krait 300 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 320، دارا بودن 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت و بهره گیری از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2.1 مگاپیکسلی برخی از مشخصات این فبلت (فون / تبلت) است.
قطعاً یکی از رقبای سرسخت اپتیموس جی پرو در ایران گلکسی نوت 2 سامسونگ است که می توان گفت بازار فبلت ها در ایران را تا حد زیادی قرق کرده. با توجه به آنکه این محصول رقیب دیرینه ال جی بسیار زودتر از اپتیموس جی پرو به بازار ایران وارد شده و حتی نسخه بعدی آن یعنی گلکسی نوت 3 نیز در آینده نزدیک معرفی شده و قاعدتاً به بازار ایران نیز راه خواهد یافت، به نظر می رسد که ال جی کار چندان ساده ای را در پیش رو نخواهد داشت. اما ظاهراً این کمپانی اپتیموس جی پرو را برتر از محصول رقیب می داند و امیدوار است عرضه آن بتواند نقطه عطفی را در بازار موبایل ال جی در ایران به وجود آورد.

شنیده ها حاکی از آن است که ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود -- اسمارت فون جی 2 -- را نیز که به تازگی معرفی شده در آینده به بازار ایران راه دهد. بدیهیست اگر این عرضه با تأخیر زیادی همراه نشود جی 2 با صفحه نمایش 5.2 اینچی و ویژگی های شاخصی چون بهره گیری از پردازنده اسنپ دراگون 800 و قرار گیری کلیدهای فیزیکی در پشت بدنه، گزینه بسیار جذاب دیگری در کنار اپتیموس جی پرو 5.5 اینچی برای طرفداران ال جی خواهد بود.

منبع: mobile.ir


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا