آغاز مرحله دوم فروش بلیط های جام جهانی/پولدار ها بشتابند

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
289745_heroa.jpg
متقاضیان می توانند تا روز 30 ژانویه با مراجعه به سايت فیفا برای خرید بلیط اقدام کنند.

به دنبال انجام قرعه کشی جام جهانی 2014 و مشخص شدن دیدارهای مرحله گروهی، فروش بلیط این تورنمنت از امروز یکشنبه آغاز می شود.متقاضیان می توانند تا روز 30 ژانویه با مراجعه به سايت فیفا برای خرید بلیط اقدام کنند. هواداران برای مدت تقریبا دو ماه فرصت دارند برای 62 دیدار از 64 دیدار این رقابتها تقاضای خود را اعلام کنند. فقط بلیط های دیدار افتتاحیه در سائوپولو و فینال در ریودوژانیرو در این نوبت عرضه نمی شود.در این مرحله نیز همانند مرحله اول، در صورتی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، قرعه کشی انجام می شود. به همین علت نیازی به عجله نیست و همه متقاضیان شانس برابر برای خرید بلیط دارند.در مورد فروش بلیط PMA ، برای هر دیدار 16 درصد بلیط ها برای هواداران دو تیم در هر مسابقه (8 درصد برای هر تیم در هر مسابقه) اختصاص یافته است.فقط ساکنان یا اتباع کشوری که تیم آن در مسابقه حضور دارد، بدون توجه به محل اقامت خود می توانند درخواست بلیط PMA را داشته باشند.

این بلیط ها از طریق یک پیوند ویژه از بخش بلیط تارنمای فیفا یا صفحه تیم مربوطه در بخش جام جهانی تارنمای فیفا فروخته می شود. متقاضیان این بلیط ها تا هفتم فوریه 2014 برای خرید فرصت دارند. برای این بلیط ها نیز قرعه کشی انجام می شود.هواداران فوتبال می توانند موقع خرید بلیط اعلام کنند که شخصا یا از طریق پست می خواهند بلیط خود را تحویل بگیرند.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا