آمازون برای ساخت 3 تلفن هوشمند خود با HTC همکاری میکند

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته


736f5a6a34417a6cd1db5d086f74b81e_XL-1.jpg


از سال گذشته شاهد اخبار مختلفی مبنی بر تلاش آمازون نسبت به ساخت تلفن هوشمند و حضور جدی در این بازار هستیم، روز گذشته نیز رسانه معتبر فایننشانتایمز گزارش کرده که آمازون برای ساخت تلفنهای هوشمند خود از HTC کمک میگیرد.




منبع این خبر اعلام نموده که آمازون در حال طراحی و تولید سه تلفن هوشمند است و در این راستا از کمپانی تایوانی HTC کمک گرفته است. آمازون برنامه خود را برای عرضه تلفنهای هوشمند جدید تغییر داده و آن را به اوایل سال 2014 موکول نموده است. پیش از این نیز شایعه شده بود که امسال شاهد تلفنهای هوشمند آمازون خواهیم بود.
HTC به تایمز گفته که نمیتواند نظری در رابطه با ارتباط کاری آنها با آمازون بدهد، اما آنها همیشه آماده همکاری با اپراتورها و دیگر کمپانیهای فعال در حوزه فناوری هستند.
بدون شک اگر آمازون قصد ورود به دنیای تلفنهای هوشمند را داشته باشد، با تکیه بر فروشگاه قدرتمند آنلاین خود و همچنین قیمت گذاری بسیار پایین محصولاتش، میتواند خطری جدی برای دیگر تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند باشد. از طرفی اگر همکاری بین آمازون و HTC به نتیجه برسد، آنوقت شاید در HTC نیز جان دوباره دمیده شود و از وضعیت نامناسب فعلی خارج شود.
HTC پیش از آمازون با دیگر کمپانیهای فعال دنیای فناوری، همچون فیس بوک همکاری داشته است. اما محصول مشترک بین فیس بوک و HTC هیچ وقت مورد استقبال عمومی قرار نگرفت.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا