اختصاصی آموزشی|چگونه درWitcher 3 بیشتر پول بدست آوریم ؟

  • شروع کننده موضوع M_A_Qolami
  • تاریخ شروع
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
به نام خدا

witcher_pic1-the-witcher-3-wild-hunt-february-release-date-confirmed-620x349.jpeg


ویتچر 3 یکی از تازه ترین بازی هایی است که به بازار آمده است و طرفداران بسیاری را نیز دارد .
ما در این تاپیک به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه در ویتچر 3 پوله بیشتری بدست آورید.


1. نامه ها و اعلامیه ها
به هر مکان جدیدی که وارد میشوید سعی کنید تمام اعلامیه های ان مکان را بخوانید ، زیرا در بیشتر این اعلامیه ها مشکلاتی برا مردم پیش آمده است که قادر به حال آن نیستند و به حلال آن نیز پاداش های خوبی می دهند ؛ مشکلاتی از قبیل هیولا ها ! شما با قبول این اعلامیه ها و پیشنهاد ها به جنگ هیولا ها می روید و با نابودی آن ها پوله خوبی به جیب می زنید ! البته حواستان باشد که سرتان کلاه نرود و سعی کنید دستمزده بالایی را برای حل مشکل آنها طلب کنید .


2.شرکت در کتک کاری های فیزیکی !
بله ! در کتک کاری ها شرکت کنید ؛ زیرا این کتک کاری ها هم به درامد شما کمک بسیار خوبی خواهد کرد ، معمولا کشتیگیران به صورت علامت هایی در نقشه معلوم هستند ، پس به سراغ ان ها بروید و آن ها را شکست دهید .
حتی بهترین کشتیگیران نیز حریف شما نخواهند شد ، در شرط بندی های مربوط به دعواها شما باید بالاترین نرخ ممکنه را تعیین کنید تا با یک برد شیرین ، پوله خوبی را نیز به جیب بزنید ، اگر شما اعتماد به نفس کافی را نداشته باشید و اهل ریسک هم نباشید ، باید بگویم نخواهید توانست پول زیادی را از این کتک کاری ها بدست بیاورید .


3.هر آنچه را که می بینید غارت کنید !
دنیای ویتچر پر شده است از آیتم هایی که شما می توانید آنها را غارت کنید ، یکی از این ایتم ها صندوق های گنج است ، شما با پیدا کردن و باز کردن انها پول خوبی بدست خواهید اورد ، همچنین شما میتوانید در بیشتر مواقع با گشتن بدن هیولا ها و دشمنان انسانی دیگر مقدار پول قابل توجهی را بدست آورید .
همینطور شما می توانید با اقلامی که طی اعمال ذکر شده پیدا می کنید نیز کسب درآمد کنید ، شما میتوانید این اقلام را به زره فروشی ها ، آهنگری و .... بفروشید و مقداری پول بدست آورید ؛ البته ممکن است همیشه همه ی اقلام شما مورد نیاز آهنگران و زره فروشان نباشد ، پس در این مورد باید کمی صبر نیز پیشه کنید .


4.خواندن اعلامیه های چسبیده به درختان
در باغ سفید ( در باغی که پر از میوه و شکوفه است ) درست در کنار یک فرد اسلحه ساز کوتاه قامت اعلامیه ای به درخت زده شده است ، مبنی بر آن که گیاه شناسی نیاز به نوعی گل دارد و در صورت یافتن این گل برای اون پول بسیار زیادی را پاداش خواهد داد . شما میتوانید به دنبال گیاه خواسته شده بگردید و آن را پیدا کنید و نزد گیاه شناس بیاورید و پاداش خود را نیز بگیرید . البته متاستفانه اینکار بسیار حوصله سر بر است و زمان زیادی از وقت شما را خواهد گرفت .


..........................................................................................................
در مجموع بهتر است به جای پول جمع کردن و خرید زره و سلاح ، خودتان سلاح و زره مورد نیازتان را بسازید ؛ اگر هم هیچکدام از این دو را نمی پسندید باید بگویم که شما محکوم به ساده زیستی خواهید بود !!


یا حق
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا