آموزش رد تماس و ارسال متن دلخواه در آیفون

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
تلفن های همراه در برخی شرایط ضروری و در مواردی نیز مزاحم کار شماست! به عنوان مثال یکی از این مزاحمت ها مربوط به زمانی می شود که شما مشغول رانندگی هستید یا در یک جلسه مهم شرکت کرده اید و قادر به پاسخگویی تماس های دریافتی نیستید.
اگر شما در جلسه یا پشت فرمان هستید و نمی توانید پاسخگوی تلفن همراهتان باشید و از یک سو نگران ناراحت شدن مخاطب خود هم هستید، این ترفند بداد شما می رسد.

در چنین شرایطی اگر تلفن همراه خود را خاموش نکرده باشید، باید تماس دریافتی را بی پاسخ گذاشته یا آن را ردتماس کنید. در هر دو حالت نیز این احتمال وجود دارد که تماس گیرنده به دلیل اطلاع نداشتن از علت بی پاسخ ماندن تماس، مجدد با شما تماس بگیرد و تکرار این مساله ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. بهترین راهکار برای خلاصی از این شرایط و ارائه اطلاعات کافی به تماس گیرنده، ردتماس همراه با ارسال یک پیام به اوست (درصورتی که تماس گیرنده از تلفن همراه با شما تماس گرفته باشد).
این قابلیت در سیستم های عامل مختلف تلفن های همراه گنجانده شده است و سیستم عامل iOS 6 نیز از آن بی بهره نیست. چنانچه دستگاهی مجهز به این سیستم عامل را در اختیار دارید و می خواهید متون موردنظر خودتان را به مجموعه پیام های درنظرگرفته شده برای این بخش اضافه کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:
1ـ از لیست نرم افزارها به بخش Settings مراجعه کنید.
2ـ صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده تا گزینه Phone را مشاهده کنید.
3ـ روی گزینه فوق فشار داده و پس از آن Reply with Message را انتخاب کنید.
4ـ در این بخش پیام های پیش فرض برای شما نمایش داده می شود. می توانید یکی از پیام ها را انتخاب کنید و با نوشتن متن دلخواه، آن را به متن موردنظر خود تغییر دهید.
5ـ در نهایت با خروج از تنظیمات، کار به اتمام می رسد و می توانید در اولین تماس دریافتی، ردتماس با پیام اختصاص یافته به آن را مورد آزمایش قرار دهید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا