آموزش نصب برنامه برای اولین بار روی اندروید

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
سلام
این تاپیک برای آن دسته از دوستانی است که تازه گوشی آندرویدی گرفتند و چون سیستم گوشی های اندرویدی به گونه ایست که گوگل برای این گوشی ها فایل منیجر نریخته و فقط می تونید از مارکت اندروید استفاده کنید و طبق معمول هم که مارکت برای ایران تحریمه.
اولین کاری که باید بکنید به بخش setting گوشی رفته و گزینه security رو انتخاب میکنید و روی گزینه unknown sources کلیک کرده تا تیک بخورد.
برای نصب برنامه شما باید فایل منیجر بریزین در حالی که ما وقتی نمیتونیم برنامه های دیگری رو بریزیم حالا چطور فایل منیجر بریزیم؟!!!!!شما اینجا چند راه دارین.شما میتونید با وای فای گوشی یا حتی gprs گوشیتون برنامه بازار آندروید که با وارد کردن بازار - جایگزین آندروید مارکت برای ایرانیان توی مرورگر گوشیتون براحتی دنیایی از برنامه ها و بازی ها و حتی فایل منیجر رو روی گوشیتون داشته باشین.دومین راه اینکه میتونید برنامه فایل منیجر رو از طریق کامپیوتر دانلود و با بلوتوث از طریق کامپیوتر به گوشی منتقل کنید و سریعا اون رو نصب کنید اما باید به یاد داشته باشید که انجام مرحله اول الزامیست.
 
movahed

movahed

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : آموزش نصب برنامه برای اولین بار روی اندروید

عالیه مرسی اما از طریق نرم افزار با کامپیوتر باشه به نظرم بهتره
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا