آموزش نصب SQL Server2005

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
دریاسافت:دقت داشته باشید فقط نسخه Developer را می توانید در ویندوز XP به صورت کامل نصب کنید.کاربرد این نسخه بیشتر برای دانشجویان و برنامه نویسان می باشد.در این نسخه تمامی امکانات برنامه قابل دسترس می باشد.اگر قصد برنامه نویسی ندارید و فقط به قابلیت بانک اطلاعاتی SQL نیازمندید نسخه Standard Edition را نصب کنید.به دلیل سادگی نصب نسخه استاندارد از آموزش آن خودداری می کنیم و در این مطلب فقط آموزش نسخه Developer را قرار می دهیم.
بدین منظور DVD برنامه را داخل کامپیوتر قرار دهید و مراحل زیر را پیگیری نمائید:

1- بر روی دکمه نصب که در صفحه راهنمای نصب موجود است،کلیک کنید.
2- گزینه Microsoft SQL Server 2005 Developer را کلیک کنید.
3- در صفحه جدید در زیر عنوان Prepare گزینه Install SQL Server2005 Upgrade Advisor را کلیک کنید تا نصب شود.
4- در صفحه جدید کلید Next را بزنید.گزینه I accept the term را انتخاب کنید و دکمه Next را بزنید.
5- در صفحه جدید Name و company را به دلخواه وارد کنید.Next را بزنید.مجدد Next را بزنید.دکمه Install را بزنید.چند دقیقه صبر کنید و در انتها دکمه Finish را بزنید.
6- مرحله شماره 1 و 2 را مجددا انجام دهید.
7- در صفحه اصلی نصب SQL از زیر عنوان Install گزینه Server Component,tool را کلیک کنید تا نصب آن آغاز شود.
8- تیک گزینه I accept را بزنید.دکمه Next را بزنید.سپس دکمه Install را بزنید.
9- گزینه Next را تا 3 مرحله بزنید تا به صفحه ورود اطلاعات شامل Name و Company برسید.این مشخصات را مانند آنچه در مرحله 5 وارد کرده اید وارد کنید.
10- در صفحه Component to Install تیک تمامی گزینه ها را بزنید سپس دکمه Next را بزنید.
11- در صفحه جدید مطمئن شوید تا گزینه Default instance انتخاب شده باشد.سپس دکمه Next را بزنید.
12- در صفحه بعد گزینه Use the built-in System account را انتخاب کنید و آن را در حالت Local system قرار دهید ودیگر گزینه ها را تغییر ندهید.دکمه Next را بزنید.چندین بار Next را بزنید و در طی این عمل هیچ گزینه ای را تغییر ندهید.
13- دکمه Install را بزنید تا نصب نهایی برنامه آغاز شود.این مرحله زمان زیادی لازم دارد.بنابر این صبر کنید تا تمامی گزینه ها نصب شوند و کنار آنها تیک سبز رنگ زده شود.سپس روی دکمه Next کلیک کنید.در انتها دکمه Finish را بزنید.
14- اکنون از صفحه راهنمای نصب روی دکمه Service Pack کلیک کنید و آن را نصب کنید.دقت داشته باشید در تمامی مراحل نصب سرویس پک فقط و فقط دکمه Next را بزنید و از تغییر گزینه های مختلف جددا خودداری نمایید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا