آنچه باید درباره کامپوزیت بدانید:

  • شروع کننده موضوع t.akbari2191
  • تاریخ شروع
T

t.akbari2191

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
از محبوب ترین روش های ایجاد زیبایی در صورت و لبخند دندانپزشکی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.از کاپوزیت دندانی می توان به عنوان یکی از روش های زیبایی دندان نام برد که درباره آن در ادامه مقاله توضیح می دهیم.
کامپوزیت چیست؟
اخیرأ در ساخت مواد دندان پزشکی پیشرفت هایی صورت گرفته که امکان درمان دندان های شکسته و بد رنگ و بد فرم که برای ما یک رویا بود را فراهم می کند.یکی از این مواد که امروزه کاربرد فراوانی دارد کامپوزیت است.
کامپوزیت موادی است خمیر مانند که برای رفع پوسیدگی دندان و برای ترمیم دندان استفاده می شود.
مواقعی که کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد:
برای برداشتن پوسیدگی دندان و ترمیم دندان و یا زیبایی دندان از کامپوزیت استفاده می شود.
مواقعی که نمی توان از کامپوزیت استفاده کرد:
در بعضی مواقع با توجه به چگونگی قرار گرفتن دو فک و دندان ها روی هم نمی توان از کامپوزیت استفاده کرد که در این مواقع ارتودنسی را پیشنهاد میکنیم.
برای درمان زیبایی چگونه از کامپوزیت بهره مند شویم؟
برای دندان هایی که از آن ها به درستی مراقبت نشده مثلأ لب پر شدن دندان بر اثر زیاد خوردن تخمه از کامپوزیت استفاده می شود به این گونه که گوشه های دندان با مواد هم رنگ ترمیم می شود.از کاپوزیت برای کارهای زیبایی مثل تغییر رنگ و فرم دندان نیز استفاده می شود.
بهترین برند های کامپوزیت:
از ایویکولار آی پی اس میتوان به عنوان بهترین برند کامپوزیت نام برد.کازمادنت و اولترادنت انواع دیگر کامپوزیت می باشند . و همچنین در استحکام و رنگ پذیری دیسک های پرداخت اهمیت زیادی دارند.دیسک کازمادنت در رنگ های مختلف و دیسک بیسکو بهترین نوع دیسک ها هستند که در هر کامپوزیت قیمت دیسک ها متفاوت است.
معایب کامپوزیت:
در استفاده از ونیر کامپوزیت به دلیل تراشیدن دندان ممکن است به مینای دندان آسیب برسد که این از عیب های کامپوزیت می باشد.بنابراین سعی کنیم سلامت دندان را فدای زیبایی دندان هایمان نکنیم.
عوارض کامپوزیت:
در روش کار گذاشتن کامپوزیت لثه بیش تر از دیگر نقاط دهان در معرض آسیب قرار دارد و اگر کامپوزیت به درستی روی دندان قرار نگیرد اولین آسیب را به لثه می زند.و افرادی که کامپوزیت دندان انجام می دهند باید توجه داشته باشند که در صورت مشاهده تورم در لثه شان باید به پزشک متخصص لثه یا متخصص زیبایی مراجعه کنند و سریعأ اقدام به درمان لثه کنند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا