آیا اسمارت فون glx با نام spider 1 را می توان پرچم دار نامید؟

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
9s4tvq4jkmuvpx8zv30m.jpg


ابعاد گوشی 143*73.7 *9 و همچنین دارای وزن 160گرم میباشد و در 2رنگ مشکی و سفید عرضه میگردد.


اندازه صفحه نمایش گوشی 5 اینچ با رزولوشن HD و پنل IPS میباشد که میتواند تا 16 میلیون رنگ را تولید نماید که با توجه به پنل و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش باید انتظار یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت را داشته باشیم.

اسپایدر 1 دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی میباشد که میتوان تا 32 گیگابایت حافظه خارجی به وسیله کارت SD به دستگاه اضافه نمود که برای چنین دستگاهی کاملا مناسب و کافی میباشد.



این دستگاه از طریق: otg، bluetooth، wifi، gps و usb میتواند با سایر گجت ها تبادل اطلاعات کند.

اسپایدر 1 یک گوشی دو سیمکارته میباشد که از شبکه های 2g و 3g پشتیبانی میکند ولی متاسفانه این گوشی موبایل از 4g -LTE پشتیبانی نمیکند که تا زمانی که اپراتورهای کشور شروع به ارائه این خدمات نکرده اند یک عیب برای این گوشی نیز محسوب نمی شود.


دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی با توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن 4864*2736 و فیلمبرداری با رزولوشن 1280*720 با سرعت 30 فریم برثانیه امکان ثبت تصاویر و فیلم را با کیفیت مطلوبی ارائه میدهد.

امکان تشخیص چهره و لبخند و همچنین فوکوس خودکار از امکانات دوربین این دستگاه به شمار می آیند.

دوربین دوم این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که برای انجام مکالمات ویدئوئی و عکاسی سلفی بسیار عالی میباشد.


دستگاه قابلیت اجرای اکثر فایلهای ویدئوئی و صوتی را داراست و امکان ویرایش و ایجاد فایلهای office و PDF را به کاربر میدهد.

این گوشی مجهز به fm-radio نیز میباشد.

سیستم عامل این گوشی نیز طبق معمول اندروید نسخه 4.2 است که یکی از کم نقص ترین نسخه های این سیستم عامل محبوب و موفق محسوب میشود اما انتظار ما این بود که جی ال ایکس برای این گوشی نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید را در نظر بگیرد که متاسفانه چنین نبود.


این گوشی دارای پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز ، چیپست MT6582 ساخت کمپانی تایوانی مدیاتک و پردازنده گرافیکیmali 400 میباشد که باعث شده دستگاه دارای قدرت سخت افزاری مناسبی باشد و از پس اجرای اکثر بازی ها و برنامه ها نیز برآید.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا