اختصاصی آیا شبکه های اجتماعی تاثیری بر رنکینگ دارند

  • شروع کننده موضوع fnazari
  • تاریخ شروع
F

fnazari

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
بهتر است اول کمی شبکه های اجتماعی را بررسی کینم تا دقیقتر مفهوم ارتباط شبکه های اجتماعی و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) را در آینده متوجه شوید.

یکی از پدیده های وب 2 ، ظهور و رشد شبکه های اجتماعی است . رسانه های اجتماعی به ابزارها و پلت فرم های آنلاین اطلاق میشوند که افراد جهت اشتراک گذاری عقاید ، تجارب و نیازمندیهای خود از آن استفاده میکنند . رسانه اجتماعی میتواند اشکال گوناگونی اعم از متن ، تصاویر ، صدا ، فیلم و یا … داشته باشد که امروزه خیلی در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است و در زندگی مردم نقش مهمی را ایفا می کند.

شبکه اجتماعی یعنی وب سایت و سرویس هایی که به شما این امکان را میدهند با افراد دیگر (دوستان ، آشنایان ، همکاران ) در ارتباط باشید، به عضویت گروه های مورد علاقه خورد در بیایید، نوشته ها و پست های آنها را بخوانید و نظرات و محتوای خود را نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شبکه های اجتماعی Facebook , Google plus , LinkedIn جزو پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی هستند .

افراد میتوانند با هزینه ای بسیار کم و در اغلب موارد بصورت رایگان از این رسانه ها استفاده کنند و امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی بازخورد و قدرت بسیار بالایی دارد به طوریکه امروزه همه اصناف، اشخاص معروف و برند ها به طور جدی از شبکه های اجتماعی برای توسعه کار خود استفاده میکنند .این دست رسانه ها رقیبی جدی برای رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون و مطبوعات هستند .

همانطور که پیشتر مطرح شد (در مبحث لینکها) گوگل بطور واضحی اعلام کرده است که شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی در موتور جستجو آن ندارند. کارهایی که شبکه های اجتماعی انجام می دهند:

1. تاثیر بر ترافیک referral

2. افزایش بازدید (قرار گرفتن مطلبی در شبکه اجتماعی سبب پربیننده شدن آن و درنتیجه ارجاع بیشتر به لینک مربوط به آن می شود.)

بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند پس از تولید محتوا بصورت غیر مستقیم بر روی لینکها تاثیر گذار باشند، اما تاثیر مستقیم آنها نظریه ای غلط می باشد.

منبع: نیوسئو
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا