آیا طالبزاده با خواندن برای تلویزیون مجوز میگیرد؟

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
سلام به دوستان خوب پرشین بکس
77193fcd356ff9703e2002d5e9c4996a._.jpg

تهیهکننده مینیسریال «خواب بلند» میگوید: اولین کار مجاز عماد طالبزاده با خواندن تیتراژ این مجموعه در تلویزیون منتشر شد.


مصطفی علمیفرد در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درخصوص تیتراژ مجموعه «خواب بلند» با صدای عماد طالبزاده، توضیح داد: حضور عماد طالبزاده در تلویزیون پیشنهاد خودمان بود و با توجه به خط داستان و شرایطی که داشت، با او همکاری داشتیم.

4411b8f8f910d5560054712a28d36a3d._.jpg
خواب بلند

او در ادامه با اشاره به اینکه اولین کار عماد طالبزاده در تلویزیون، خوانندگی تیتراژ سریال «خواب بلند» است، در عین حال گفت: وی قرار است به زودی آلبوم جدیدی را منتشر کند و اکنون در حال پیگیری برای دریافت مجوز آلبوم جدیدش است.

علمیفرد در ادامه درخصوص مینیسریال «خواب بلند» که در گروه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم تولید شده است، گفت: این مجموعه از اوایل تابستان شکل گرفت؛ پس از آنکه نویسندهی آن انتخاب شد و خط داستان نوشته شد، بنده نیز به عنوان تهیهکننده انتخاب شدم و از ابتدای آبان 92 این مجموعه کلید خورد.

تهیهکننده «خواب بلند» با اشاره به اینکه این مینی سریال جزو کارهای مناسبتی بود که دچار شتابزدگی شد، در پاسخ به اینکه تولید مینیسریال در تلویزیون تا چه میزان جواب میدهد؟ توضیح داد: این اتفاق جزو سیاستهایی است که تلویزیون نسبت به آن درست توجه میکند و دلیلش این است که مردم به دیدن مجموعه تلویزیونی بیشتر توجه میکنند تا به سریالهای داستانی. از طرفی بخشی از قابلیت تلویزیون پر کردن اوقات فراغت است.



48be7aebbcd27288f276cfa50b46941a._.jpg
خواب بلند


او در ادامه با مقایسه مینی سریال و تلهفیلم عنوان کرد: شاید بتوان این معضل را در تلهفیلم دید که در طول خط داستان، بیننده ممکن است با قصه دچار بیگانگی شود و نتواند با آن ارتباط برقرار کند، اما در مینیسریال این معضل با وجود تعلیق و هیجان برطرف میشود.

این تهیهکننده با اشاره به اینکه گرایش تلویزیون به سمت ساخت مینیسریال اگر جا بیفتد، اتفاق خوبی خواهد بود، گفت: از این پس عوامل سازنده، با یکسری معضلاتی که در تلهفیلم با آن درگیر میشوند، درگیر نخواهند بود.

علمیفرد در ادامهی این گفتوگو درخصوص تاثیر مشکلات بودجه بر ساخت این مجموعه، گفت: مشکلات بودجه جزو لاینفک سازمان صداوسیماست و ما نیز در این پروژه با این معضل روبهرو شدیم. شرایطی که اکنون گریبانگیر همهی پروژههاست. البته شرایط سازمان در حال حاضر خاص است. زمانی همه چیز بر وقف مراد بود و اکنون این طور نیست. کاری که ما باید انجام دهیم تحمل کردن است. نمیتوانیم بگوییم اگر همه چیز بر وقف مراد باشد، کار میکنیم و غیر از این نباشد، کار نمیکنیم.



علمیفرد قصه مجموعه «خواب بلند» را سیاسی خواند و گفت: زمانی که فضای کار سیاسی است، همه منتظر دیدن تنش هستند. در حالی که قدرتی که قصه داشت، به خاطر این بود که یک ملودرام اجتماعی بود. اما محوری که در رابطهاش صحبت میکنیم در نهایت یک موضوع سیاسی است.

او این نکته را نیز تاکید کرد که موضوع اصلی «خواب بلند»، بحث انتخابات و شرایط سیاسی است؛ موضوعی که کل اقشار جامعه نسبت به آن موضعگیری میکنند.

این قصه به نوعی طراحی شده است که در نگاه اول بیننده میگوید یک کار اجتماعی است. در حالی که یک کار سیاسی هم میتواند ملودرام اجتماعی باشد. چون این قصه با ظرافت پرداخت شده است بیننده از همان ابتدای کار نمیتواند تفکیک بدهد که این قصه سیاسی است یا اجتماعی و تا آخر باید درگیر این سریال باشد وآن را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، مینیسریال شش قسمتی «خواب بلند» این روزها ساعت 19 و 45 دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن میرود.

در این سریال به کارگردانی احمد کاوری، لعیا زنگنه، امیرحسین مدرس، امیررضا دلاوری، محبوبه بیات، خاطره حاتمی، مجید مشیری، زهرا سعیدی و امیر کاظمی بازی کردهاند.


007dcd32ba3654318a435c28be354cbb._.jpg
عماد طالبزاده



 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا