اختصاصی آیا نویسنده مطلب تعیین کننده رنک محتوا است

  • شروع کننده موضوع fnazari
  • تاریخ شروع
F

fnazari

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
فرض اساسی این است که “رنک نویسنده” برای جداکردن تولید کننده محتوا از سایتی است که ذخیره کننده محتوا است. بنابراین اگر نویسنده با رتبه ای بالا بر روی سایتی با رنک پایین مطلب بگذارد، آن مطلب بطور بالقوه توانایی بالا رفتن رنکش بر اساس رنک نویسنده را دارد.

واضح است که گوگل به این نکته توجه می کند و اگر شما تا الان قدرت نویسندگی خود را بالا نبرده اید و گوگل پلاس های خود را افزایش نداده اید بایستی دست بکار شوید! پاراگراف پایین به شما توضیح می دهد که چگونه رنک نویسندگی خود را بالا ببرید.


گوگل روش استانداردی برای یک نویسنده در وب ارائه کرده است، نویسنده بایستی مطالب خود را با صفحه گوگل پلاسش ادغام کند. این کار با کلمات کلیدی مناسب ممکن است. نویسندگان براساس فاکتورهای ارتباطی با مطلب تولید شده توسط آنها، رتبه بندی می شوند. این فاکتورها شامل: فعال بودن در شبکه های اجتماعی (توئیت، پلاس، اشتراک گذاری، لایک)؛ تاثیرگذاری و ارتباط آنها باعث حمایت شبکه های اجتماعی می شود؛ کامنتهای شبکه های اجتماعی؛ تاثیر و ارتباط کامنتهای آنها؛ کیفیت لینک های ورودی مرتبط با مطلب ، توضیحات نوشته شده توسط نویسنده در عنوان، و توضیحات مرتبط با مطلب و رنکی که نویسنده برای یک موضوع خاص دارد.

اما آیا واقعا رنک نویسنده یک فاکتور در رنکینگ سایت است؟

خب، اریک انگه (یکی از بزرگان سئو) جنین نظری دارد، با توجه به مقاله ای که سال گذشته در این زمینه نوشته است. اما بسیاری از سئوکاران همچنان با این نظریه موافق نیستند.

نظر شخصی بنده این است که جواب این سوال تا حدودی می تواند “بلی” باشد اما هر لحظه امکان دارد همانند یک بمب هسته ای این روش، عقاید در مورد سرچ را متحول کند.

بنابراین نمی توان کاملا آن را تایید کرد اما همانند یک کامیون ده تن به سمت شما می آید و بهتر است که آماده باشید و البته ناگفته نماند ساختن یک صفحه شخصی در گوگل پلاس و پلاس گرفتن برای آن کار آنچنان سخت نیست و درواقع امتحان آن خالی از لطف نیست.

یاد بگیرید که باید همیشه برای مسائل کوچک وقت کم بگذارید و برای مسائل بزرگ وقت زیاد. این یعنی هیچ مسئله ای نیست که بتوان آن را حذف کرد !

منبع: نیوسئو
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا