آیا LG G4 می‌تواند رقیبی جدی برای Galaxy S6 سامسونگ باشد؟!

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
bac25fec2fc1000259cfcf48d93b2836.jpg


در طول روزهای گذشته تبلیغات و خبرهای زیادی پیرامون گوشی هوشمند جدید ال‌جی، ج۴ منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین اخبار در خصوص این دستگاه هوشمند جدید، بهره‌گیری از چرم در قسمت پشتی این دستگاه است اما جزئیات بیشتری نیز در خصوص این گوشی هوشمند مشاهده می‌شود.بهره‌گیری از شکاف استفاده از مموری کارت و همچنین باتری قابل‌تعویض از جمله خبرهای مهم در خصوص این دستگاه هوشمند هستند. شاید در نگاه اول با توجه به‌ بهره‌گیری ال‌جی جی۳ از مموری کارت و همچنین باتری قابل‌تعویض، این خبر چندان مهم به نظر نیاید، اما تفاوت اصلی اینجاست که پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس۶ از چنین قابلیتی بی‌بهره مانده است.

شرکت سامسونگ با بررسی شرایط حاکم بر بازار دستگاه‌های هوشمند به این نتیجه رسیده که طراحی دستگاه‌های هوشمند در نظر کاربران بسیار مهم‌تر از بهره‌گیری از قابلیت‌هایی مانند مموری‌کارت و یا باتری قابل‌تعویض است (همان‌طور که میزان خرید این دستگاه هوشمند نیز حکایت از این امر دارد).

این روند باعث شد فرصتی برای ال‌جی فراهم شود تا این شرکت با بهره‌گیری از متریال خاص و بهره‌گیری از مموری‌کارت و باتری قابل‌تعویض، بر روی برتری‌های دستگاه تولیدی خود بیش از پیش تاکیدکند.

f9dc7efec411fe572dfa62d4f3e050ba.jpg

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شرکت ال‌جی سریعا از این برتری استفاده کرده و تاکید فراوانی بر روی بهره‌گیری ال‌جی جی۴ از باتری قابل‌تعویض و امکان بهره‌گیری از مموری کارت داشته است، حتی بعید نیست این شرکت در ادامه این قابلیت‌ها را در تبلیغات خود نیز بارها و بارها تکرارکند.

با معرفی دستگاه‌های هوشمند جدید سامسونگ، گلکسی اس۶ و اس۶ اج شاهد تعریف و تمجید کاربران و منتقدان از این دستگاه‌های هوشمند بودیم اما برخی از کاربران و وفاداران به سری گلکسی‌اس سامسونگ که تا پیش از این می‌توانستند از قابلیت‌های یادشده یعنی امکان‌ بهره‌گیری از مموری‌کارت و باتری قابل‌تعویض استفاده کنند چندان راضی به نظر نمی‌رسند.

با توجه به بهره‌گیری ال‌جی از طراحی زیبا و متریال خوب در کنار قابلیت‌های مختلف، شاید این کاربران نیز نیم‌نگاهی به سمت استفاده از دستگاه جدید این شرکت داشته باشند. ال‌جی جی۴ با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی QHD، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و بهینه‌سازی‌های دیگر، یک رقیب سرسخت برای پرچمداران جدید سامسونگ به حساب خواهد آمد.

البته با توجه به شایعات منتشره در خصوص بهره‌گیری از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ این مورد به‌ویژه در مقایسه با بهره‌گیری از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در وان ام۹ و یا جی‌فلکس ۲ ال‌جی و البته پردازنده Exynos در دستگاه‌های جدید سامسونگ شاید کمی نگران‌کننده به نظر برسد.

eac9a65f3b78114f720f5732cfff75a4.jpg

اگر تصاویر غیررسمی منتشرشده مطابق با محصول نهایی ال‌جی، جی۴ باشند می‌توان اذعان داشت علاوه بر بهره‌گیری ال‌جی از طراحی به‌روز، سه نسخه مجهز به درب پلاستیکی برای کاربرانی که دوست‌ندارند از نسخه چرمی دستگاه استفاده کنند نیز به بازار عرضه خواهدشد.

ال‌جی ادعا کرده تمامی قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که پیش از این در دستگاه‌های قدیمی‌تر ال‌جی نیز موجود بودند اکنون در این دستگاه جدید، به‌طور بهبود یافته آماده استفاده توسط کاربران خواهندبود.

با درکنارهم قراردادن کلیه اطلاعات موجود از ال‌جی جی۴ می‌توان به این نتیجه رسید که این دستگاه هوشمند جدید ال‌جی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای وفاداران سری جی ال‌جی که پیش‌ از این تنها به دنبال طراحی بهینه‌تر به‌منظور در اختیار داشتن دستگاهی کامل و جامع بودند باشد. از سوی دیگر کاربرانی که به دنبال یک جایگزین مناسب برای گلکسی اس۶ سامسونگ بودند و مشکلاتی مانند باتری غیرقابل تعویض و عدم امکان بهره‌گیری از مموری‌کارت مانعی برای خرید این دستگاه توسط آن‌ها بود نیز می‌توانند منتظر رسیدن گزینه‌ای بهتر البته از سوی ال‌جی باشند.
با این اوصاف، شرایط موجود، نوید بخش آغازی رویایی برای ال‌جی جی۴ هستند. مدنظر داشته باشید که تحقق این امر به عوامل دیگری از جمله بازاریابی خوب توسط ال‌جی، قیمت رقابتی اعلام‌شده از سوی ال‌جی و البته کارایی و بدون مشکل بودن این دستگاه جدید نیز بستگی دارد. نظر شما چیست؟ آیا ال‌جی می‌تواند با عرضه جی۴ چالشی فراموش‌نشدنی برای شرکت رقیب، سامسونگ ایجاد کند؟


فارنت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا