آیفون ۵ هم جیلبریک شد!

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
1791.jpg

خبر آنلاین - ماجرا این است: آیفون 5 تنها یک روز پس از عرضه، هک شد!

آخرین دستگاه اپل با سرعتی باورنکردنی که رکوردی برای هکرهای سخت افزاری و نرم افزاری این کمپانی محسوب می شود، توسط فردی به نام گرانت پاور جیلبریک شد.

خوب، خیلی هم طول نکشید. یعنی تقریبا کمتر از یک روز پس از عرضه عمومی آیفون ۵ نگذشت که یک نفر موفق شد جدیدترین دستگاه اپل را هم جیلبریک کند.

گرانت پاول، معروف به chpwn، عکسی از برنامه جیلبریک کننده Cydia را روی توئیتر خود گذاشت که در حال اجرا شدن بر روی آیفون ۵ بود.

او در پستش نوشت که این عکس کمتر از ۱۲ ساعت پس از آغاز عرضه رسمی آیفون ۵، گرفته شده است.

اپل روی آخرین آیفونش تغییرات بسیار رادیکالی اعمال کرده، اما به نظر می رسد که هنوز هیچ تمهیدی برای جلوگیری از جیلبریک کردن iOS6 در نظر گرفته نشده است.

اینکه یک نفر بفهمد چگونه می توان یک دستگاه اپل را جیلبریک کرد خیلی تعجب آور نیست، اما وقتی فردی بتواند به این سرعت چنین کاری را انجام دهد، واقعا باور نکردنی است!

در واقع برای هکرهای اپلی که سخت افزارها و نرم افزارهای این کمپانی را جیلبریک می کنند، جیلبریک کردن iOS6 آن هم در اولین روزی که اپل نسخه بتای مخصوص توسعه دهندگان را بست، یک رکورد قلمداد می شود.

البته همانطور که Gizmodo هم اشاره کرده، جیلبریک شدن آیفون ۵ توسط یک هکر حرفه ای مسلما به این معنا نخواهد بود که بقیه کاربران هم می توانند این کار را انجام دهند.

اما مثل این همه شما می توانید آیفون ۵ را خیلی خیلی زودتر از آنچه تصور می کردید کرک کنید!


 
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
پاسخ : آیفون ۵ هم جیلبریک شد!

با تـــــــشکر موضوعـــــــــ منتــــــــــــــــفل شـــــــد به تالار Iphone5
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا