آیکون های متحرک برای طراحی سایت

N

nooshin88

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
b1221a140198b5e1680393a7b2c58b28.jpg

از آنجایی که در سال 2015 انیمیشن‌ها در راس بزرگترین پیشرفت‌های طراحی سایت قرار گرفته‌اند ماهم تصمیم گرفتیم تا مجموعه ای منحصر بفرد از آیکون‌های انیمیشنی را از Animaticons به شما معرفی کنیم.
تمامی آیکون‌های انیمیشنی از نوع Gifهای متحرک هستند، بدان معنی که آن‌ها تحت پشتیبانی عالی مرورگرها قراردارند که در نتیجه آن نیازی به پلاگین‌ها و کتابخانه‌ها نمیباشد.
برخلاف انیمیشن‌های طراحی سایت، قالب‌های Gif متحرک شامل دستورات انیمیشنی در داخل فایل تصاویر می‌باشند که باعث می‌شود، آن‌ها به طور مستقیم و به راحتی در کد‌هایHTML همانند تصاویر عادی قرار بگیرند. آیکون‌های متحرک به محض آن‌که بارگذاری شوند به صورت خودکار شروع به حرکت می‌کنند و تکرار می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از قالب‌های Gif متحرک در ایمیل‌های خود به صورت امن استفاده کنید.
تمامی آیکون‌ها قابلیت ویرایش را دارند، برای این کار کافی است هر کدام از فایل‌ها را در یک ویرایشگر bitmap همانند فتوشاپ باز کنید و تغییرات مورد نظر را انجام داده و مجدد خروجی بگیرید.
a31a45e7b60b8900948b4076553a84de.gif

جهت دانلود این مجموعه زیبای آیکون های متحرک، لطفا برروی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود آیکون های متحرک
منبع: طراحی سایت ستروکیت
*********************
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا